سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو:

انتظارات از تیم ما بالاست

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: قطعا حضور مربیانی مثل کالدرون، دنیزلی و استراماچونی به جذابیت لیگ برتر اضافه می‌کند و امیدوارم که این افراد با توجه به اسم و رسمی که دارند بتوانند کیفیت فوتبال ما را بالا ببرند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهر خودرو مشهد، در خصوص شرایط تیمش، تاخیر در آغاز لیگ برتر، حضور شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

مدتی است تمرینات  شهر خودرو آغاز شده و در این مدت بازی‌های تدارکاتی خوبی هم برگزار کردید. وضعیت تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در مجموع شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ما چند بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن هم به خدمت گرفتیم اما باید بگویم بازیکنانی که به ما اضافه شدند از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتند و زمان می‌برد تا بخواهند با بقیه بازیکنان هماهنگ شوند. در این بین چیزی که ما را اذیت می‌کند بحث بازی‌های تدارکاتی است چرا که ما دوست داشتیم در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی‌های تدارکاتی خودمان را انجام دهیم اما به دلیل نا آماده بودن چمن این مسئله رخ نداد.

با این شرایط از اتفاقات رخ داده راضی هستید؟

اتفاقاتی که درباره آن صحبت کردم مانع از این شد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. اما می‌توانم بگویم در مجموع با توجه به بازیکنان جدا شده و بازیکنان جذب شده، اوضاع راضی کننده است. بازیکنان احتیاج به زمان بیشتری برای آمادگی دارند اما صحبتی با مسئولان شهری مشهد دارم و آن این است که ما با مشکلی به نام امکانات سخت افزاری روبرو هستیم و قول و قرارهایی که سال گذشته به ما دادند عملی نشد و ما در این شرایط انتظار حمایت بیشتری داشتیم که البته رخ نداد و محقق نشد. ما هواداران عاشقی داریم که برای خوشحالی آنها سعی می‌کنیم این مشکلات و موانع را پشت سر بگذاریم و تیم آماده‌ای را راهی مسابقات کنیم.

با وجود تلاش باشگاه‌ها برای آماده سازی اما زمان آغاز لیگ برتر هنوز نامشخص است و این موضوع قطعا به ضرر تیم‌هایی مثل شهر خودرو خواهد بود.

این مسئله را قبول دارم اما دلایلی که برای تعویق لیگ عنوان شده دلایل محکم و منطقی است که برای برگزاری بازی‌ها این خواسته‌ها لازم است. باید امنیت کامل در ورزشگاه‌ها برقرار شود تا بازیکنان،‌ مربیان و هواداران در امنیت بتوانند در ورزشگاه حاضر شود چرا که فصل گذشته در چند ورزشگاه اتفاقاتی رخ داد که نگران کننده بود و به دلیل همین نگرانی جا دارد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال  دقت بیشتری داشته باشند. باید هر چه سریع‌تر این  نواقص برطرف شود و موضوع امنیت از مهمترین مسائل است. اگر با تعویق لیگ قرار است ساختار خوب شود این اتفاق خوب است و به نظرم می‌تواند اقدام قابل قبولی باشد.

باشگاه شهر خودرو در فصل نقل و انتقالات تلاش‌های خوبی انجام داد اما شما به عنوان سرمربی تیم از این نقل و انتقالاتی که انجام شد راضی هستید؟

ما در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داشتیم،‌ بازیکن جذب کردیم اما بازیکنان جدید از شرایط آمادگی کمی به دور بودند و نیاز به کار دارند تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شوند و این اتفاق در حال رخ دادن است. در مجموع از نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو راضی هستم. چرا که بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم و در این خصوص باید از حمیداوی مالک باشگاه تشکر کنم که تلاش خوبی در این زمینه انجام داد و با قراردادهای معقول توانست بازیکنانی که لازم را داریم را جذب کند. همکاری خوبی بین مسئولان باشگاه و تیم به وجود آمده و امیدوار هستیم بتوانیم در ادامه هم این اقدامات را به خوبی انجام دهیم.

اتفاق مثبتی در فوتبال شرق کشور رخ داد و آن اینکه شهر خودرو نماینده شرق کشور در لیگ قهرمانان آسیا شد اما وضعیت تیم خودتان را در این مسابقات چطور ارزیابی می‌کنید؟

بله اتفاق خیلی خوبی رخ داد اما این مسئله حاصل زحمات همه مجموعه بود که به بار نشست. ما فصل گذشته مشکلات عدیده‌ای داشتیم اما خوشبختانه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و زحمات زیادی از سوی مسئولان باشگاه، مدیران، مربیان و بازیکنان کشیده شد و از طرفی دیگر هواداران ما کمک زیادی کردند تا این مهم به دست آمد. بیشترین زحمات را در این خصوص بازیکنان کشیدند که این اتفاق رخ داد.

از نظر امکانات سخت افزاری آیا می توانید شرایط خوبی در آسیا داشته باشید؟

بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا امکانات بهتری باید به باشگاه ما داده می‌شد چرا که پای آبروی یک شهر و استان در میان است. باید در این زمینه همه احساس مسئولیت کنند چرا که کار ما تازه آغاز شده و باید رو به جلو حرکت کنیم. ما کار بزرگی انجام دادیم اما کار بزرگتر این است که بتوانیم در آسیا نتایج خوب بگیریم و لازمه آن حمایت همه مسئولان در سطوح شهر و استان است. چرا که ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم. باید از باشگاه ما حمایت کاملی انجام شود تا بتوانیم روند خوبی که داشتیم را ادامه دهیم.

فصل گذشته شهر خودرو عملکرد خوبی داشت به طوری که تا هفته‌های پایانی شانس قهرمانی در لیگ برتر بود. حالا این انتظار وجود دارد که شهر خودرو در فصل آینده هم مدعی قهرمانی باشد. نظر شما چیست؟

من هم می‌دانم انتظارات از تیم ما بالاست اما با توجه به تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان داریم تا بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی کامل برسند. البته اینکه فشاری برای قهرمانی روی تیم ما باشد این طور نیست. هر چند که درست است که تیم خوبی داریم و همه همدل هستیم اما از حالا خیلی زود است که بخواهیم حرف از قهرمانی بزنیم چرا که این کار فشار مضاعفی به بازیکنان می‌آورد و این مسئله کار را سخت خواهد کرد. نباید از حالا چنین مسائلی را مطرح کرد چون این حرف‌ها روی تیم ما فشار زیادی وارد می‌کند و خیلی زود است که بخواهیم راجع به قهرمانی و شانس آن حرف بزنیم.

امسال شاهد حضور مربیان مطرح فوتبال دنیا مثل استراماچونی، دنیزلی و کالدرون در لیگ برتر هستیم. حضور این مربیان مطرح را برای فوتبال باشگاهی ما چقدر مؤثر می‌دانید؟

قطعا حضور مربیانی مثل کالدرون، دنیزلی و استراماچونی به جذابیت لیگ برتر اضافه می‌کند و امیدوارم که این افراد با توجه به اسم و رسمی که دارند بتوانند کیفیت فوتبال ما را بالا ببرند. باید امیدوار بود حضور این افراد جذابیت لیگ را بالا ببرد اما راجع به این موارد از حالا زود است که حرف بزنیم. به هر حال این مربیان تازه به فوتبال ما اضافه شدند و حداقل نیم فصل نیاز به زمان دارند تا بتوانند با فوتبال باشگاهی ما آشنا شوند. فکر می‌کنم نیم فصل دوم لیگ برتر فصل آینده بسیار جذاب خواهد بود چرا که تیم‌ها به شرایط نرمال رسیده‌اند و مربیان هم با تیم‌هایشان آشنا شده‌اند. در نیم فصل اول با توجه به تغییراتی که در تیم‌ها به وجود آمده شاید کیفیت بازی‌ها منفی باشد اما با گذر زمان و در نیم فصل دوم قطعا شاهد کیفیت بالای لیگ خواهیم بود و آن زمان می‌توان درباره عملکرد مربیان جدید صحبت کرد.

نظر شما درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده چیست؟

به نظرم تیم‌هایی که همیشه مدعی بودند باز هم مدعی قهرمانی خواهند بود. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد تیم‌های خیلی خوبی هستند که شانس قهرمانی دارند و از طرفی هم هزینه‌های خوبی انجام داده‌اند. شرایط لیگ امسال به گونه‌ای است که قهرمان شدن بسیار سخت‌تر از سال‌های دیگر خواهد بود چرا که تیم‌های مدعی زیاد هستند و از حالا نمی‌توان هر زمان را مشخص کرد اما 6-7 تیم مدعی قهرمانی هستند.

 

image_print
618 پاسخ
  1. paire
    paire گفته:

    It long has been known that Kobe Bryant is a different breed of basketball player, his drive and work ethic setting him apart from his peers. Few are surprised that the 35-year-old 17-time Lakers All-Star is close to returning to the court a little more than seven months after partially tearing his right Achilles tendon in April. His rapid comeback has even the most seasoned NBA watchers shaking their heads. Well, the current favorite is … Russell Westbrook at plus-140. Westbrook is neither the NBA’s leading bench scorer (at present he ranks fourth among full-time reserves) nor does he play for a contender (the Lakers are 10-14). Yes, his acceptance of a bench role is a great story. Yes, his playmaking and energy has powered a slight Lakers resurgence. But what if he gets traded in a month? What if the Lakers lose enough games to fall out of the playoff race entirely? Heck … what if the 34-year-old whose game is based on athleticism gets hurt? There are far too many variables to credibly make Westbrook the favorite.
    https://reidywur407306.blogunteer.com/23163004/best-bets-for-belmont-today
    Above you can see the most popular football predictions on OLBG today, so this page is perfect if you need some football tips for tonight. If you click on the tips and comments tab in the menu you will sort the tips by volume and then you can view the list in order of popularity. Popular tips at OLBG are sometimes called hot football tips.  Bet £10, Get £20 in Free Bets Lauren James Reacts To Michelle Alozie’s Tweet About Yesterday’s Incident Between The Pair. Languishing at the foot of the Championship table, Huddersfield have already lost 13 of their 22 league matches this season and the Terriers, who are seven points away from safety, face a tough test on Boxing Day as they head to Deepdale to face a quality Preston North End side. 

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *