چوچو فعلا روی هوا!

روز گذشته خبری مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکن جدید تیم پدیده شهر خودرو منتشر شد که هیئت فوتبال از ثبت قرار داد این بازیکن ممانعت کرده است.

ماجرا از این قرار بود که باشگاه پدیده شهرخودرو که در لیگ هجدهم موفق شده با ثبت نتایج خوب، در میان مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار گیرد، به تازگی اقدام به خرید بازیکنی خارجی در فاز تهاجمی کرده و چوچو، مهاجم تیم ملی نیکاراگوئه را جذب کرده ‌است.

عصر روز گذشته در خبری که سایت «ورزش سه» منتشر کرد گفته شد: در حالی که مسئولان این باشگاه برای ثبت قرارداد چوچو به هیئت فوتبال خراسان رضوی مراجعه کردند، مسئولان این هیئت، مانع از ثبت قرارداد بازیکن تازه‌وارد پدیده شهرخودرو شدند. این اتفاق در حالی رخ داده که گفته می‌شود مدیران باشگاه پدیده شهرخودرو، پیش از این در خصوص ثبت قرارداد چوچو با هیئت فوتبال خراسان رضوی هماهنگی‌های لازمه را انجام داده‌بودند.

با ورود حمیداوی و آغاز مالکیت وی در باشگاه پدیده شهرخودرو، مشکلات این باشگاه مرتفع شده‌ و بدهی‌های باشگاه پدیده شهرخودرو در حال پرداخت است.

درست در روزهایی که فوتبال خراسان شاهد موفقیت‌های تنها نماینده‌اش در سطح نخست فوتبال کشور است، گرفتن چنین تصمیمی از سوی هیئت فوتبال خراسان رضوی عجیب و مایه شگفتی است، زیرا این برای نخستین بار است که فوتبال خراسان، در آستانه کسب سهمیه آسیایی‌ست.

مشکلی برای ثبت قرارداد وجود ندارد

به دنبال همین موضوع سراغ هیئت فوتبال خراسان رضویرفتیم تا ماجرا را از آنجا پیگیر شویم. مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکن جدید پدیده شهر خودرو نیست گفت: این قرارداد امروز ثبت می‌شود.

محمدرضا جلوه اظهار داشت: در فضای مجازی خبری مبنی بر ممانعت هیئت فوتبال خراسان رضوی از ثبت قرارداد بازیکن جدید تیم پدیده آمده در حالی که از نظر قانونی هیئت فوتبال نه تنها چنین اقدامی را نمی‌تواند صورت دهد بلکه همواره در عمل، حامی تیم فوتبال پدیده بوده است.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به نقل و انتقال باشگاه پدیده به شهر خودرو که رئیس هیئت فوتبال استان نیز در آن نقش بسزایی داشت؛ باید از لحاظ فوتبالی این نقل و انتقال در هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثبت برسد و فروشنده و خریدار مشخص و قرارداد فیمابین در هیئت فوتبال ثبت شود و مکاتباتی نیز در این راستا در این مدت از سوی دبیر هیئت فوتبال استان با باشگاه پدیده صورت گرفته اما ازسوی باشگاه پدیده واکنشی نشان داده نشد.

جلوه بیان کرد: باید هیئت فوتبال طی نامه‌ای به سازمان لیگ، تکلیف نام باشگاه پدیده را مشخص می‌کرد؛ روز گذشته که دوستان برای ثبت قرارداد «چوچو» بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به هیئت فوتبال استان مراجعه کرده بودند، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرده باید تکلیفمالکیت باشگاه مشخص شود تا بدانیم قرارداد بازیکن با چهتیمی قرار است بسته شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای برادران به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از روز گذشته به شدت پیگیر است تا انتقالبازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در هیئت فوتبال ثبت شود تا مشکل برطرف شود؛ همچنین درخواست برای ثبت رسمی نقل و انتقال باشگاه پدیده به شهر خودرو بارها توسط دبیر هیئت فوتبال به مسئولان باشگاه اعلام شده بود.

جلوه عنوان کرد: امروز قرارداد «چوچو» با تدبیر رئیس هیئت فوتبال استان و مذاکره با مالک باشگاه پدیده شهر خودرو و مدیرکل ورزش و جوانان استان، ثبت می‌شود و هیئت فوتبال همیشه حامی باشگاه پدیده است و خواهد بود.

حامد دائمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *