مدیرعامل تیم والیبال پیام خراسان

ترکیب جدید تیم والیبال پیام خراسان در نیم فصل دوم برای شروع دیدارهای مسابقات لیگ برتر بسته شده است و برای رسیدن به اوج موفقیت بسیار خوشبین هستم.

مدیر عامل تیم والیبال پیام خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار «صبح امروز» با بیان این مطلب با اشاره به پرداخت 25 در صد از قرار داد بازیکنان بعد از پایان نیم فصل اول لیگ برتر گفت: 25درصد قرارداد بازیکنان تیم والیبال پیام خراسان بعد از آخرین دیدار این تیم در نیم فصل اول پرداخت شد تا بازیکنان با روحیه مضاعفی هم به استراحت بپردازند و هم در تمرینات تلاش و جدیت بیشتری از خود نشان دهند.

علی شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه نخستین دیدار تیم والیبال پیام خراسان در نیم فصل دوم لیگ برتر پنجم دی برگزار می‌شود افزود: بر اساس برنامه‌ای که فدراسیون ابلاغ کرده است، سه دیدار نخست تیم والیبال پیام خراسان برای آغاز فصل دوم لیگ برتر والیبال مشخص شده است و در نخستین دیدار در مشهد میزبان تیم والیبال کاله آمل هستیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر والیبال کشور در فاصله‌ای که تا شروع دیدارها در نیم فصل دوم داریم جهت مرمت و بازسازی سالن مهران با همکاری اداره ورزش و جوانان استان، شهرداری و سازمان لیگ نسبت به مرمت و بازسازی سالن مهران اقدام خواهیم کرد.

شیخ‌الاسلامی گفت: با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان امیدواریم بازیکنان بعد از برگزاری مسابقات سختی که پشت سر گذاشتند، استراحت کافی داشته باشند و با روحیه مضاعفی دیدارهای نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مدیرعامل پیام مشهد درباره ترکیب تیم در نیم فصل دوم، با بیان اینکه تیم را برای شروع فصل دوم بسته‌ایم افزود: با شروع تمرینات جدید و بستن ترکیب تیم هنوز بازیکن جدیدی به جمع ما اضافه نشده است و قوچان‌نژاد سرمربی تیم با حضور در تمرینات در راه آماده‌سازی تیم والیبال پیام برای شروع دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر سرسختانه تلاش می‌کند تا بازیکنان از نظر روحی و فیزیکی در سطح بالایی قرار بگیرند.

مدیر عامل تیم والیبال پیام خراسان درباره رفع مشکلات سالن مهران مشهد افزود: با هماهنگی مدیران باشگاه، مسئولان اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و شهرداری مشکلات صوت، نور، درهای ورودی و خروجی و اسکوربرد سالن برطرف شده است و بنا داریم یک یا دو سکو تماشاگران را برداشته و به مساحت سالن اضافه کنیم تا نظر فدراسیون جلب شود.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید در تیم  افزود: قطعا در نیم فصل دوم ایرادات فنی تیم را با هماهنگی کادر فنی برطرف خواهیم کرد و اگر ضرورت باشد 2 یا 3 بازیکن جدید را به ترکیب تیم اضافه خواهیم کرد.

کاله آمل نخستین دیدار

شیخ الاسلامی درباره اولین دیدار این تیم در نیم فصل دوم گفت: پنجم دی در اولین دیدار میزبان تیم والیبال کاله آمل هستیم که امیدواریم با پیروزی در این دیدار نوار پیروزهای خود را ادامه داده و در نیم فصل دوم با تلاش بازیکنان و کادر فنی دیدارهای تماشاگر پسندی را ارائه دهیم.

مدیرعامل پیام مشهد همچنین در ادامه ضمن گلایه از ضیایی و منظمی رئیس و دبیر فدراسیون والیبال که بر اساس قانون عدم به کارگیری بازنشستگان فدراسیون را ترک کردند گفت: متاسفانه در جلسه معارفه داوری، سرپرست فدراسیون والیبال که به عنوان نماینده باشگاه‌های استان شرکت داشتم، این آقایان حضور نداشتند.

شیخ الاسلامی ادامه داد: ضروری است که پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و زحمت کشان ورزش کشور به قانون احترام بگذارند و دغدغه آنان پیشرفت و توسعه ورزش کشور باشد، حال در هر مقام و پستی که هستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از حضور داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال تصریح کرد: خوشبختانه داوری شناخت خوبی از ورزش خراسان دارد و این موضوع می‌تواند در روند موفقیت‌های تیم ما نقش پذیر باشد و امیدوارم بازیکنان قدر این فرصت‌ها را به خوبی درک کنند و تمام دغدغه آنان رسیدن به قله‌های موفقیت و یادآوری روزهای خوب والیبال استان باشد.

پیام شگفتی ساز

مدیر عامل تیم والیبال پیام خراسان در پاسخ به این سوال که از عملکرد تیم رضایت دارید گفت: تیم والیبال پیام خراسان با تلاش سرمربی تیم جبار قوچان‌نژاد در دقیقه نود بسته شد. این تیم با همین بضاعتی که داشت بدون بازی تدارکاتی تیم شگفتی ساز لیگ 97 لقب گرفت و توانست با کسب 8 امتیاز  از ۱۱ بازی در رده سوم جدول قرار گیرد.

شیخ الاسلامی، درباره وضعیت این تیم در آستانه نخستین دیدار این تیم در نیم فصل دوم که پنجم دی ماه به میزبانی پیام خراسان در برابر تیم والیبال کاله آمل برگزار خواهد شد، گفت: پیام بدون اغراق شگفتی و پدیده این فصل بوده است. با همکاری و کمک شورای شهر و شهردار مشهد بعد از ۱۲ هفته بالاخره توانستیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم و این شرایط خوبی را برای تیم مهیا کرده است تا بتوانیم با روحیه بالاتری دیدارهای نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقاط آسیب پذیر تیم گفت: اذعان داریم در برخی نقاط ضعف‌هایی داریم و باید بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل دوم جذب کنیم تا تیم تقویت شود. البته با حضور قوچان‌نژاد، سرمربی کهنه کار و با تجربه والیبال استان که نشان داده است مرد روزهای سخت است و خیلی کار بلد مثل یک مدیر هوای تیم را دارد دغدغه‌ای نداریم. از سویی بازیکنان باتجربه خیلی خوبی در تیم ما هستند. محمد موسوی در این فصل خیلی توانسته به پیام کمک کند.

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان درباره وضعیت سالن مهران که با هشدار فدراسیون مواجه شده بود، گفت: با کاهش سکوهای تماشاگران به مساحت زمین اضافه کردیم تا استانداردها رعایت شود و خوشبختانه با اقداماتی که با همکاری همه دستگاه‌های مربوط انجام شد تغییراتی در سالن ایجاد و سالن مهران مهیای میزبانی در نیم فصل دوم شد.

مجید خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *