پیشنهادی تامین 3000میلیارد تومان برای طرح پیرامون حرم

شهردار مشهد گفت: در جلسه با معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی پيشنهاد چگونگی تأمين ٣٠٠٠ ميليارد تومان طی سه سال برای اتمام طرح پيرامون حرم مطهر رضوی به معاون اقتصادی رئيس‌جمهور تقديم شد.

قاسم تقی‌زاده خامسی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به جلسه روز گذشته خود با محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر، نوشت:«بالاخره روز موعود رسید؛ دیشب جلسه بررسی پیشنهاد شهردار مشهد به جناب رئیس‌جمهور، به ریاست آقای دکتر نهاوندیان و با حضور دعوت‌شوندگان در سطح ملي و استاندار محترم و رئيس محترم شوراي شهر تشکیل شد».

وی ادامه داد:« ایشان تأکید آقای روحانی را به این‌که دولت مایل است به اتمام هرچه سریع‌تر طرح پیرامونی حرم حضرت رضا(ع) کمک کند را به جلسه ابلاغ کرد و متذکر شد که این هم‌کاری باید امسال شروع و در سال‌های دیگر ادامه یابد».

تقی‌زاده افزود:«حاصل جلسه منوط به جلسه ديگري شد كه امروز در سازمان برنامه و بودجه نيز ادامه يافت و پيشنهاد چگونگي تأمين ٣٠٠٠ ميليارد تومان طی سه سال برای اتمام طرح پيرامون حرم مطهر رضوی با امضا سه‌جانبه سازمان برنامه و بودجه، وزارت مسكن، راه و شهرسازی به معاونت محترم اقتصادی رئيس جمهور تقديم شد».

وی اضافه کرد:«از همه کسانی که در این جلسه حاضر شدند خصوصاً آقایان بحرینی و قاضی‌زاده نمایندگان محترم شهرمان که دفاع جانانه‌ای از این پیشنهاد کردند، صمیمانه سپاس‌گزارم».

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *