پدیده امیدوارانه شروع کرد

گرچه پدیده لیگ هجدهم را با باخت آغاز کرد اما با کیفیتی که این تیم به نمایش گذاشت، نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پدیده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر هجدهم در نهایت با تک گل علی علی‌پور از روی نقطه پنالتی به پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی باخت اما با کیفیتی که این تیم به نمایش گذاشت، می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

پدیده در شرایطی به مصاف پرسپولیس رفت که در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی، مشخص شد کارت بازی بازیکنان جدید پدیده صادر نخواهدشد و گل‌محمدی باید با اتکا به بازیکنان فصل قبل خود به مصاف پرسپولیس برود. با توجه به مشکلاتی که در خصوص خدمت سربازی سعید جلالی، سنگربان شماره یک پدیده‌ای‌ها به وجود آمده‌بود، این تصمیم برابر بود با بی‌گلر بودن پدیده مقابل پرسپولیس!

مجموعه این اتفاقات در نهایت سبب شد گل‌محمدی اعلام کند حاضر نیست در چنین وضعیتی به مصاف پرسپولیس برود و پدیده به میدان نخواهدرفت. این صحبت سبب شد تا سازمان لیگ از موضع قبلی خود تا حدی کوتاه بیاید و البته با تصمیمی عجیب با حضور 2 بازیکن جدید پدیده در لیست 18 نفره این باشگاه موافقت کند.

محمد ناصری در درون دروازه و مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی وارد زمین شدند تا این دیدار برگزار شود اما بازیکنانی مثل امیر منصوریان، یونس شاکری، محمد قاسمی‌نژاد و …  حتی اجازه حضور روی نیمکت پدیده را هم نیافتند و از رختکن بازی را تماشا کردند!

نیمکت پدیده در این دیدار کلا 5 بازیکن داشت، 5 بازیکنی که یکی از آنها گلری 17 ساله و عضو تیم‌ امیدهای پدیده بود که با تماس مسئولین این باشگاه از خانه خود را به ورزشگاه امام رضا(ع) رساند!

در نهایت با وجود چنین وضعیتی افتتاحیه لیگ آغاز شد و شاهد رقابت پایاپایی بودیم. پدیده چند فرصت خوب روی دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ خلق کرد و حتی تیرک دروازه رادوشوویچ را هم لرزاند، اما در نهایت پرسپولیس با تک گل از روی نقطه پنالتی علیپور پیروز شد.

با توجه به این حواشی ریز و درشت، یحیی گل‌محمدی توانست در نخستین گام با بهترین عملکرد ممکن رقابت با پرسپولیس را به پایان برساند و به جرات می‌توان گفت مدیران پدیده ثابت کردند با انتخاب گل‌محمدی پس از خروج رضا مهاجری، بهترین تصمیم را اتخاذ کرده‌اند.

حالا این باشگاه از نظر فنی توانایی خود را در ابتدای راه ثابت کرده و تنها نیاز است تا مسئولان شهری و استانی و خود مجموعه پدیده مادر، گوشه چشمی به این باشگاه داشته‌باشند و این تیم را مورد حمایت قرار دهند. نباید فراموش کنیم که پدیده در لیگ برتر هجدهم تنها نماینده شرق کشور در عالی‌ترین سطح فوتبال ایران است و مردم فوتبال‌دوست مشهد لایق داشتن حداقل یک نماینده در لیگ برتر هستند. روشن ماندن چراغ فوتبال خراسان و بقای باشگاه پدیده به هم گره خورده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *