تغییر ساعات پایگاه های فعال اهدای خون در ایام هفته اهدای خون

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن 9 مرداد روز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران ساعات فعالیت پایگاه های اهدای خون مشهد مقدس را در این ایام تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

در این اطلاعیه ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد گذشته به کلیه هموطنان و بویژه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا ( ع ) و  همچنین گرامی داشت 9 مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و روز ملی اهدای خون اعلام شده که از این تاریخ در مشهد مورخ 6 مرداد ماه کلیه پایگاه اهدای خون از ساعت 7:45 الی 13:15 ، پایگاه اهدای خون امام رضا ( ع ) واقع درمیدان شریعتی (تقی اباد) ابتدای خیابان دانشگاه به‌صورت یکسره از 7:45 الی 18:45 و در روز 9 مرداد کلیه پایگاه به صورت 2 شیفت صبح و عصر آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون است.

ضمنا پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید در روزهای عادی فقط شیفت صبح فعالیت می‌کند.

دراین اطلاعیه با اشاره به نیاز همیشگی به خون ومدت زمان محدود نگهداری فراورده های خونی، ازداوطلبان مستمر درخواست گردیده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص ننموده و در طول ایام سال این معروف پسندیده را در فعالیت‌های روزمره و اجتماعی خویش لحاظ نمایند. روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است به‌دلیل کمبود منابع مختلف درپایگاه ها موفق به اهدای خون نشده ویا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند ، از مراجعان درخواست کرد مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی  یاری رسانند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *