۱×۳ نمایشگاه مشهد

بیستمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه معدن و زمین شناسی، چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی عمرانی و ریل و جاده ای و دوازدهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی و آهنگری در نمایشگاه بین المللی مشهد ۲۵ مرداد ماه افتتاح و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار صبح امروز علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد

شب پنجشنبه گذشته در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت دراین باره گفت: بازدید این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در ساعات ۱۶ الی ۲۲ برای عموم آزاد است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه ها تصریح کرد: معرفی دستاوردها و توانمندی های شرکت های داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در زمینه ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی و ماشین آلات معدنی و راه سازی و فولاد و صنایع وابسته از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت است.

هوشنگ نژاد خاطر نشان کرد: مساحت واگذار شده در نمایشگاه هفت هزار مترمربع و  مساحت کل غرفه ها سه هزار مترمربع و تعداد کل غرفه ها ۶۰ مورد و تعداد کل مشارکت کننده ها ۶۵ شرکت است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت داخلی و ۱۵ نمایندگی از شرکت های خارجی حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان این که هیات های تجاری از افغانستان و عراق در این نمایشگاه حاضر می شوند، افزود: ماشین آلات راهسازی و معدنی، معدن و صنایع وابسته و فولاد و صنایع وابسته به آن زمینه های فعالیتی مشارکت کننده ها در نمایشگاه است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *