فراموشی هدف و اختلاف دو آسیب جدی تهدید کننده کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همانگونه که امام (ره) در وصیت نامه خود می گویند این انقلاب و نظام را هیچ قدرتی نمی تواند از پای در آورد اما دو آسیب جدی فراموشی هدف و اختلاف و تفرقه کشور و نظام ما را تهدید می کند.

محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که با حضور آیت ا… علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد برگزار شد افزود:  امروزه  کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد  و انسجام، وحدت  و همراهی  مردم ، گروه ها و احزاب با حفظ مواضع، راه برون رفت از مشکلات است.

وی تصریح کرد:دشمنان نظام دنبال این هستند که کشور ما را دچار مشکل کنند و در این راه از ابزار رسانه ای فراوانی نیز بهره می برند در این شرایط  با اتحاد و همدلی، کشور از این فراز و فرود به سلامت عبور خواهد کرد.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه  زیر ساخت های بسیاری در کشور ایجاد شده است اظهار داشت: در بهترین دوران رژیم شاه که کشور جمعیتی در حدود 30 میلیون نفر داشت روزانه 5 میلیون بشکه نفت صادر می شد و با این شرایط تورم هم حدود 25 درصد بود.

وی افزود:  علیرغم تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، در شرایط کنونی جمعیت کشور بیش از 80 میلیون نفر است، حداکثر صادرات نفت کمتر از 2 میلیون بشکه نفت در روز است ولیکن نرخ تورم حدود ده درصد است و این نشان از موفقیت های اقتصادی  نظام اسلامی است.

وی افزود: در سال های آخر حکومت رضا خان و بویژه سال های 1320 تورم 49.5 درصد، سال 1321 تورم 96.2 درصد و سال 1322 میزان تورم 110 درصد بود.

وی گفت: در پیش از انقلاب و در سال های 52 تا 57 نرخ تورم دو رقمی بود و این رقم در سال 1356 به 25.1 درصد رسید با این حال دشمنان انقلاب تلاش دارند حقایق را دگرگون کرده و تاریخ را تحریف نمایند.

نوروزیان با بیان اینکه ظرفیت نظام جمهوری اسلامی در حل مساله بسیار بالاست اظهار داشت: کشور قدرت فوق العاده بالایی به لحاظ زیر ساخت ها دارد و باید از این زیر ساخت ها به درستی استفاده نمود

معاون استاندار با بیان اینکه هیچگونه بن بستی در کشور وجود ندارد اظهار داشت: همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند در هر جایی که مدیران با روحیه بسیجی و جهادی پای کار باشند هیچ بن بستی وجود ندارد و مشکلات حل خواهد شد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *