طنین نام امام رضا(ع) در کتابخانه حسنه جاریه خیران کتابخانه ساز است

خانواده مرحوم دوزنده در پیامی برگزاری جشنواره ای به نام امام رضا(ع) درکتابخانه ای که به نام پدر خانواده تاسیس شده است را باعث شادی روح و صدقه جاریه عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، خانواده دوزنده خیر کتابخانه ساز خراسان رضوی در پیامی به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزاری این جشنواره را باعث یمن برکت در کتابخانه ها و شادی روح خیران کتابخانه ساز دانستند.

خانواده دوزنده که کتابخانه روستای عبدل آباد مه ولات را به یاد پدر بزرگوارشان ساخته و زینت داده اند در متن این پیام آورده اند:

کتاب خواندن گریزی است عاقلانه به ژرفای کلمات، تا فراموش کنی هرآنچه را که پیرامونت میگذرد؛ و این آسانترین مسیری است که انسان می تواند به کمک‌ آن سرنوشت خود را تغییر دهد.

و وقتی این گریزگاه به ساحت قدسی امام معصوم منتهی می شود می تواند سعادت و آرامش را همزمان به انسان تقدیم کند و قدم نهادن در مسیر کتاب خوانی رضوی همین مسیر روشن است.

مطمئنا وقتی نام و یاد امام معصوم(ع) در کتابخانه ای که به نام پدر بزرگوارمان تاسیس شده است طنین انداز می شود رو ح وی را قرین شادی و مرحمت قرار می دهد و هر یاد و نام امام، حسنه ای ایست که نصیب ایشان می شود.

و اینجا در محضر عالم آل محمد(ص) و برای ادا دین به ساحت قدسی آن هشتمین خورشید، جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تدبیر شده است و خادمان عرصه فرهنگ مکتوب در نهاد کتابخانه های عمومی، دلسوزانه قامت به اجرایش بسته اند.

ضمن تقدیر از همه تلاشها دراین مسیر شایسته، از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره معنوی صمیمانه سپاسگزاریم و حضور همه علاقه مندان به فرهنگ کتابخوانی را در این جشنواره مغتنم دانسته و قدردانی می نماییم و اجر معنوی همه عزیزان شرکت کننده، مجریان و برنامه ر یزان این جشنواره را از محضر خداوند منان و در پناه عنایات حضرت علی بن موسی الرضا خواهانیم.
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *