شلوغ بازار گلشهر ساماندهی می‌شود

شهردار منطقه 5 مشهد بیان کرد: در پی نارضایتی کسبه و وضعیت نابسامان شلوغ بازار گلشهر، این محدوده بعد از گذشت 20 سال ساماندهی خواهد شد.

حسین فرهادیان گفت: در راستای پیگیری‌ها و درخواست‌های متعدد شهروندان و خصوصا کسبه یکی از قدیمی‌ترین بازارهای محدوده گلشهر معروف به شلوغ بازار، این موضوع در جلسات مختلف کارشناسی مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد مناسب آن و مساعدت شورای اسلامی در دوره پنجم و توجه ویژه رییس کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین نایب رییس کمیته نظارتی شماره سه شورای اسلامی شهر مشهد، طرح ساماندهی شلوغ بازار به مشاور واگذار تا اقدامات لازم جهت اجرای طرح مناسب پیگیری گردد.

فرهادیان در ادامه افزود: در همین راستا بازدیدهای میدانی زیادی صورت پذیرفت که از آن جمله می‌توان به بازدید میدانی شهردار مشهد مقدس، معاون شهرسازی و معماری، معاون فنی وعمران، مدیر دفتر مطالعات فنی و شهری مشهد اشاره کرد که این مهم نشان از عزم راسخ مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای رفع این معضل بزرگ در حاشیه شهر را دارد.

شهردار منطقه 5 مشهد مقدس ضمن ابراز امیدواری از اجرایی شدن طرح در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد رونق بازارهای محلی معروف به شلوغ بازار در حاشیه شهر و همچنین سهولت برای مغازه‌دارن و مردم در دستور کار قرار گرفته است.

فرهادیان در پایان به سایر اهداف این طرح نیز اشاره و اظهار کرد: جمع‌آوری آبهای سطحی، اجرای شبکه فاضلاب شهری، پیاده‌رو کردن مسیر و جلوگیری از توقف خودروها دراین بازار، کفسازی و ساماندهی بدنه بازار، از دیگر اهداف اجرای این پروژه می‌باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *