باج گیری از عراقی ها در مشهد/دعوایی که منجر به آتش سوزی خانه شد

باج گیری از عراقی ها در مشهد

سرنشینان سمند با معرفی خود به عنوان مامور در خراسان رضوی نقشه زشت خود را عملی کردند.

پلیس  استان خراسان رضوی پس از اطلاع از یک مورد سرقت به محل اعزام شد. در بررسی اولیه شاکی که راننده تاکسی بود مدعی شد همراه با سه مسافر گردشگر تبعه کشور عراق به سمت شاندیز در حرکت بوده اند که که راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند آنان را متوقف و ضمن معرفی خود به عنوان مأمور، مسافرانش را بازرسی و حدود 4 میلیون تومان وجه نقد، سوئیچ خودرو و یک دستگاه گوشی تلفن همراه را از مسافران تاکسی و وی سرقت کرده و متواری شدند، موضوع تحت بررسی است.

 

دعوایی که منجر به آتش سوزی خانه شد

بحث خانوادگی و تهدید یکی از طرفین دعوا، منجر به آتش سوزی در خانه مسکونی در نیشابور شد.

سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: بحث خانوادگی و تهدید یکی از طرفین دعوا، منجر به آتش سوزی در خانه مسکونی در نیشابور شد.

حسینی ابراز کرد: با اعلام این آتش سوزی به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 2 به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند .

وی ادامه داد: این آتش سوزی زمانی رخ داد که یکی از طرفین با ریختن بنزین دیگری را تهدید کرد که متاسفانه نشت بنزین موجب آتش سوزی شد.

حسینی افزود: تماس به موقع و سرعت عمل آتش نشانان موجب شد که قبل از گسترش آتش ، با استفاده از خاموش کننده دستی آتش نشانان آن را خاموش کند.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه  کسی آسیب ندید و خسارت زیادی به خانه نیز وارد نشد.

در یک مورد آتش سوزی دیگر در بلوار رسالت شرقی نیز شب گذشته توسط فرد یا افراد ناشناس در انبار یک مغازه آتش افروخته شده بود که با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش آن نیز جلوگیری به عمل آمد.

 

15 تن از اراذل تایباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تایباد گفت: 15 تن از اراذل و اوباش که از عوامل اصلی ایجاد اخلال در نظم عمومی این شهر بودند طی 72 ساعت گذشته دستگیر شدند.

سرهنگ حسن ناگهانی افزود: ماموران پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی این افراد را که اقدام به مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم و اخلال در نظم عمومی می کردند، بازداشت و روانه دادسرا کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از پاتوق این افراد چند قبضه سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد. با اجرای این طرح از ابتدای امسال تاکنون بیش از 150 دستگاه موتورسیکلت توقیف، هزار و 200 عدد قرص ترامادول و متادون کشف و تعدادی سارق سابقه دار و خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و بازداشت شده اند.

سرهنگ ناگهانی از کشف سه کیلو گرم کلوچه آغشته به انواع مواد مخدر که از استان خراسان جنوبی وارد این شهرستان شده بود خبر داد و افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز 50 لیتر مشروبات الکلی در شهر تایباد کشف شد.

 

بیش از 92 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: پلیس این شهرستان در بازرسی از دو دستگاه اتوبوس، بیش از 92 میلیون ریال کالای قاچاق کشف کرد.

سرهنگ حمزه ذوالفقاری افزود: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به 2 دستگاه اتوبوس که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن‌ها 6 راس گوسفند و مقدار 480 کیلوگرم انواع میوه قاچاق به ارزش 92 میلیون و 800 هزار ریال کشف کردند. در همین راستا ماموران این فرماندهی در بازرسی از جاساز ماهرانه یک دستگاه پژو 405، یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *