آماده رکوردشکنی در جاکارتا هستم

ملى پوش مشهدى تيم ملى شناى جانبازان و معلولين ايران پس از ركوردشــكنى در مسابقات بين المللى آلمان اظهار كرد:  آمــاده ركوردشــكنى در مســابقات پاراآســيايى2018 جاكارتا هســتم.

شاهین ایزدیار در مسابقات بین المللى شناى آلمان توانست با کسب زمان ۱:۰۷ در ماده تخصصى خود یعنى ۱۰۰ متر کرال پشت ضمن شکستن رکورد آسیایى این ماده به مدال نقره دست یابد. وى در این مسابقات دو مدال نقره دیگر و مدال نقره تیمى را نیز کســب کــرد. ایزدیار دراین باره افزود: شــرایط خوبى دارم و امیدوارم با آمادگــى کامل به نتیجه اى خوب در مسابقات جهانى آلمان دست یابم.

وى ادامه داد: حــالا تنهاهدف ما جاکارتاست و با تمام توان براى حضور در مسابقات پاراآسیایى۲۰۱۸ جاکارتا آماده مى شوم.

ملى پوش مشهدى تیم شناى جانبازان و معلولین بیان کرد: هدفم در جاکارتا رکوردشــکنى و کســب مدال طلاست که با توجه به شرایط آمادگى فعلى‌ام دور از دسترس نیست. حریفان سرسختى در آسیا داریم، اما ماهم در یک سال اخیر مسابقات و اردوهاى خوبى را پشت‌سر گذاشته‌ایم و اگر بدشانس نباشم، قطعا نتیجه‌اى خوب در این رقابت‌ها کسب خواهم کرد.

ایزدیار با تأکید بر اینکه خودم را نماینده مشهد در تیم ملى مى‌دانم، گفت: هفت سال است که در مشــهد زیرنظر مهدى ضیایى و امیرعلى سعادتمند در حال تمرین هستم و در شهر مشهد رشد کرده ام و زندگى مى‌کنم. با اینکه محل تولدم شهر کرج است، اما خودم را نماینده مشهد در تیم ملى و بازى‌هاى آسیایى مى‌دانم.
انتهای خبر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *