پنج اولویت نخست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در معرفی و تبیین پنج اولویت مهم کاری این نهاد اجتماعی گفت: با آغاز کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، 55 اولویت مهم را برای خود تعریف و بنا را بر رفع آنها گذاشتیم.

نادر سلیمانی افزود: هر چند امسال نیز بنای ما پیگیری آن 55 اولویت کاری است، اما از بین آن ها پنج اولویت مهم تر از بقیه و امسال با جدیت بیشتری دنبال می شوند.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی بافت فرسوده اولویت نخست ما است، گفت: تعیین تکلیف موضوع بانک شهر که مرتبط با این بافت می باشد، الولویت دوم است.

سلیمانی تصریح کرد: در پیوند با این موضوع، اوراق مشارکتی در سال 89 فروش رفته که بدهی های کمرشکنی را بردوش شهر گذاشته است.

وی همچنین گفت: سومین اولویت کاری ما، پیگیری و تعیین تکلیف شرکت زعفرانیه است که در بافت فرسوده فعالیت داشته و دارد.

سلیمانی با بیان اینکه چهارمین موضوع پیگیری طرح جامعه منطقه گردشگری پیشکوه است، افزود: این طرح به مساحت 800 هکتار و هر پروژه ای که قرار است اجرا شود باید در قالب طرح جامع منطقه گردشگری پیشکوه برنامه ریزی شود.

وی همچنین گفت: در دل همین طرح، یک پروژه 67 هکتاری در حال پیگیری است که شرکت توسعه عمران منطقه گردشگری پیشکوه پارسال در کارگروه زیربنایی استان آن را به تصویب رسانده و قرار است هفته آینده نیز جلسه ای با حضور سهام داران برگزار شود.

به گفته سلیمانی پنجمین اولویت کاری ما رفع معضل پل چهارراه خواف می باشد که قرار است با مشارکت مردم جمع شود و شورای همتا در مرکز استان نیز این موضوع را به تصویب رسانده است.

وی تصریح کرد : استفاده از کالا و محصولات ایرانی و نیروهای بومی منطقه برای عمران و آبادانی شهر از جمله راهکارهایی که می تواند در تحقق شعار سال اقدام عملی تلقی شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *