نمایشگاه مهر درخشان، تبلور عینی حمایت از تولید ملی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه مهر درخشان، تبلور عینی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

سید مرتضی بختیاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه مهر درخشان 4 که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید افزود: امروز هر کس در سنگر تولید قرار گیرد، گویی در سنگر جهاد در راه خدا قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه مهر درخشان از منازل کارآفرینان متولد شد و با مساعدت و حمایت تولیت معزز آستان قدس رضوی اکنون دوره چهارم خود را آغاز کرده است.

بختیاری با بیان اینکه آستان قدس رضوی زمینه ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی را در این نمایشگاه فراهم نموده است، تصریح کرد: مقوله تولید، بازرگانی و فروش محصولات با هم پیوند خورده است و لازمه توانمند سازی در تکمیل این چرخه قرار دارد.

وی اظهار کرد: آستان قدس رضوی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داد و در سال جاری نیز مصمم است با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، در حوزه اقتصادی اقدام و عمل نماید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ما را بر نمی‌تابد، تصریح کرد: نه دشمنان دست از روحیه استکباری خود بر می دارند و نه ما به عنوان یک مسلمان می توانیم دست از شعائر اسلامی و آموزه های قرآنی دست بکشیم اما خداوند بر پیروزی مستضعفین وعده داده است.

بختیاری ادامه داد: دشمنان ما متوجه شده اند که دیگر به صورت نظامی نمی‎توانند با جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، از این رو از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی در حال جنگ با کشور ما هستند. تمام مسئولان کشور باید به این مهم باور داشته باشند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم در سال 97 که نقشه راه آن را مقام معظم رهبری در آغازین ساعات تحویل سال در کنار مضجع نورانی امام هشتم(ع) ترسیم کردند و به مقوله مهم حمایت از کالای ایرانی تاکید فرمودند، بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم و این نقشه راه را به صورت عملیاتی دنبال کنیم.

بختیاری در ادامه به اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: ساخت  زائر شهر رضوی و زائر سرا که از مردادماه سال 95 آغاز شده است و تا کنون نیز ادامه دارد توانسته به صورت میانگین روزانه 1000 اشتغال به صورت مستقیم و صدها شغل نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد کند.

گفتنی است: نمایشگاه «مهر درخشان 4» تا 31 فروردین ماه 1397 از ساعت 10 الی 22 در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد(ع)؛ پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی، دایر است.

 

 

منبع: آستان نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *