مسابقات جام نوروزی دربیش از۴۰ روستای سبزوار برگزار شد

مجید نصراله زاده با اعلام این خبر گفت: درسال ۹۷ همانند سال گذشته مسابقات جام نوروزی از اول فروردین با انگیزه رشد و توسعه ورزش همگانی و جهش به سمت ورزش قهرمانی با استعدادیابی در سطح شهر، بخش و روستاهای شهرستان آغاز شد و تقریبا تمام برنامه‌های از پیش تعیین شده با همت همکاران، دهیاران، مسئولین ورزش روستاها و البته حضور مشتاقانه مردم به مرحله اجرا درآمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با بخشداری بخش روداب و جمعی از دهیارها روستاها مسابقات جام نوروز و جام شهدای مدافع حرم در رشته‌های ورزشی از جمله بازی‌های بومی و محلی، والیبال، کشتی، طناب‌کشی، فوتسال و فوتبال، همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

نصراله زاده با اشاره به اینکه مسابقات جام نوروز دربیش از۴۰ روستای سبزوار برگزار گردید، افزود: جدا از برنامه های خانوادگی و همگانی، در مجموع بیش از ۱۵۰ تیم در مسابقات نوروزی شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری مسابقات جام نوروزی را ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و پر کردن اوقات فراغت در سطح شهر، بخش ها و روستاها عنوان کرد و گفت: در این ایام جشنواره بازی‌های بومی-محلی و ورزش همگانی برای ایجاد فضای مفرح و امید بخش در روستاهای شهرستان کاملا پرشور و پررونق برگزار شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار در پایان ابراز امیدواری کرد که نتایج این مسابقات نوروزی و استعدادهای شناسایی شده در آنها بتوانند در آینده ورزش سبزوار نقش موثری ایفا کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *