«خیابان غذا»، خیابان نشاط، آرامش و تعاملات گرم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به همراه فرماندار مشهد مقدس از غرفه های نمایشگاه غذا که توسط غرفه داران و مردم در خیابان غذا برپا شده بود بازدید بعمل آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: برپایی جشنواره هایی از این دست دارای کارکردهای زیادی است و دقیقا در راستای طرح جامع تعاملات گرم است.

وی اظهار کرد: طرح جامع تعاملات گرم در استان خراسان رضوی در سه سطح در حال پیگیری است. سطح اول برنامه های سه گانه علمی، هنری و ورزشی است که با رویکرد هویت بخشی محقق می شود.

وی افزود: سطح دوم ارائه خدمات علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری است که می تواند ارائه گردد و سطح سوم نیز برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها است که جشنواره خیابان غذا که به ابتکار شهرداری مشهد راه اندازی شده است و با استقبال خوب مردم مواجه شده است در این قلمرو معنا می شود.

معاون استاندار در ادامه افزود: در خیابان غذا مردم در محیطی شاد و مفرح انواع و اقسام غذاها و شیوه پخت آنها را مشاهده می کنند و خصوصا در این فضا به شکل گروهی و خانوادگی حضور یافته و تعاملات گرم خانوادگی و گروهی در آن اتفاق می افتد.

وی گفت: شادابی جمعی، آشنایی با انواع غذاها ، صرف آن‌ها در محیطی خانوادگی و در عین حال جذاب و خیابانی بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و سال جدید ابتکار مناسب و ارزشمندی است که از سوی شهرداری طراحی و در معرض دیدعلاقه مندان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این جشنواره که خیابان غذا نام گرفته است در اصل زمینه ای را فراهم ساخته است تا خیابان غدا به خیابان نشاط، آرامش و تعاملات گرم مردم و خانواده ها تبدیل گردد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *