حمایت از جوانان به تحقق شعار سال کمک می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اگر از جوانان خلاق و سمن‌های کارآمد حمایت شود شعار سال که همان حمایت از کالای ایرانی است محقق می‌شود.

کوروش صبوریان درخصوص برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت ورزش وجوانان برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، توجه به فرصت و زمینه‌ای است که در ورزش برای تبلیغ کالای ایرانی وجود دارد، وزارت ورزش و جوانان تسهیلاتی را برای حمایت تولیدکنندگان لوازم ورزشی در نظر گرفته است. که ما هم به سهم خود تلاش می‌کنیم تا این امر در استان تحقق یابد و از نهاد‌های فعال در این حوزه حمایت کنیم.

وی افزود: یکی از مواردی که باید در تحقق شعار سال مورد توجه قرار گیرد مسئله جوانان است. معتقدیم که اگر جوانان خلاق و سمن‌های فعال و دارای برنامه حمایت و پشتیبانی شوند به عرصه های مختلف تولید کالای ایرانی کمک خواهند کرد به نوعی می‌توان گفت انرژی و انگیزه جوانی می‌تواند بسیاری از نیاز‌های امور اجرایی را حل کند.

صبوریان تاکید کرد: باور به جوانان و حمایت آن‌ها سبب می‌شود تا ایده‌ها و فکر‌های جدید در حوزه‌های مختلف گسترش یابد و در عرصه‌های مختلف مخصوصا تولید کالا ما می‌توانیم با نمونه های خارجی رقابت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های مختلفی دارد و ما هم در سطح استان این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد و در راستای حمایت از کالای ایرانی از ایده‌ها و فعالیت‌های جوانان و سمن‌ها در این حوزه پشتیبانی می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *