تکمیل میدان شهدا تا دو سال آینده

مدیر اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا از تکمیل میدان شهدا به عنوان ریزپروژه این طرح تا دو سال آینده خبر داد.

وحید برجسته‌نژاد در توضیح وضعیت میدان شهدا به عنوان یکی از ریز پروژه‌های این طرح اظهار کرد: تکمیل و اتمام فرآیند 13 ساله نوسازی میدان شهدا یکی از دغدغه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری در دوره جدید است.

وی افزود: در سال‌های پس از انقلاب این میدان با توجه به افزایش ترافیک شهر عملکرد خود را از دست داده بود به همین جهت در طرح جدید این فضا به یک محدوده شهری با کارکردهای بالای ترافیکی و مدنی تبدیل می‌گردد.

مدیر اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا در خصوص میدان شهدا توضیح داد: ورود پیمانکاران متعدد برای تکمیل لایه‌ها و قسمت‌های مختلف این میدان با قراردادهایی با ارزش مجموعا 50 میلیارد تومان در ابتدای سال جدید، نشان از عزم جدی و خبرهای خوب در این حوزه دارد.

برجسته‌نژاد در خصوص اقدامات در حال انجام میدان شهدا بیان کرد: ساخت باقیمانده سازه میدان، اجرای پوسته دوم، ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده، خرید و نصب 28 دستگاه پله برقی، خرید و نصب 12 دستگاه آسانسور، تکمیل کامل فضای منفی یک عرصه و گرادیان فرهنگی از جمله اقداماتی است که که در مسیر اجرا قرار گرفته و طی دو سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گفته وی نیز اجرای پست‌های برق، تکمیل سرویس‌ها و نمازخانه‌ها، ساخت و تکمیل مبلمان شهری میدان شامل نرده‌ها، فلاور باکس‌ها، سطل‌های زباله، نیمکت‌ها، پرچم‌ها، ساخت و نصب هشت برج نوری، ساخت 5 لوح دیواره هنری، تکمیل و راه‌اندازی آبنماها و طراحی، ساخت و نصب المان اصلی میدان از دیگر اقدامات در حال انجام در میدان شهدا است.

مدیر اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا تاکید کرد: برابر برنامه‌ریزی انجام شده پروژه میدان شهدا طی دو سال آینده تکمیل خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی می توانند به طور کامل از میدان بزرگ شهر بهره‌مند شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *