نظارت مستمر در ایام پایانی عید

سرپرست امور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: باید بر ضرورت نظارت مستمر و مداوم بازرسین بر قیمت‌ها و کیفیت محصولات و اقلام مورد عرضه در بازار، به ویژه در ایام پایانی سال تاکید کنیم.

علی رسولیان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، ضمن تاکید بر ضرورت تامین و ذخیره سازی محصولات و اقلام مورد نیاز شب عید در استان افزود: دستگاه‌های ذی ربط استان در اسرع وقت باید نسبت به تامین و ذخیره‌سازی محصولات مورد نیاز شب عید استان اقدام کنند تا مردم و شهروندان برای تامین مایحتاج شب عید خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه حدود 5000 تن میوه تنظیم بازاری پرتقال و سیب وارد سردخانه‌های استان شده‌، افزود: روند کاهشی در بعضی از کالاهای مصرفی و از سویی آمادگی توزیع گوشت گوساله منجمد با قیمت 23 هزار و 500 تومان، مرغ منجمد با قیمت 6200 تومان به ازای هر کیلو و برنج بیانگر آمادگی استان برای استقبال از زائرین در آستانه سال جدید است.

سرپرست امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین باید بر ضرورت نظارت مستمر و مداوم بازرسین بر قیمت‌ها و کیفیت محصولات و اقلام مورد عرضه در بازار به ویژه در ایام پایانی سال تاکید کنیم.

رسولیان تصریح کرد: علاوه بر آن باید اطلاع‌رسانی مناسب زمان و محل‌های توزیع اقلام مورد نیاز شب عید به مردم صورت گیرد و نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین و سودجویان از طریق بازرسی ها تقویت شود.

وی گفت: باید بر ضرورت نظارت مستمر و مداوم بازرسین بر قیمت‌ها و کیفیت محصولات و اقلام مورد عرضه در بازار، به ویژه در ایام پایانی سال تاکید کنیم.

 

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *