مشهد میزبانی مناسبی از مرحله نهایی مسابقات والیبال کارمندان دولت داشت

نماینده وزارت ورزش و ناظر این مسابقات گفت: مسابقات بانوان با کیفیت بالایی برگزار و سبب رضایت تیم‌های شرکت کننده از میزبانی مناسب مشهد دراین دوره از رقابت‌ها شد.

شهناز فتاح‌زاده، در خصوص مسابقات والیبال کارمندان کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد اظهار داشت: این مسابقات از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند تحت نظر دفتر توسعه همگانی برگزار شد. هدف وزارت ورزش از برگزاری این مسابقات اشاعه ورزش بین اقشار مختلف جامعه است. به همین منظور در دفتر توسعه ورزش همگانی برای کارمندان دولت که جمعیت زیادی هستند برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این بود در بین کارمندان دولت نشاط و شادابی و تحرک جسمی ایجاد شود، چون ماهیت کارمند بودن فقر حرکتی است پس برای مقابله با این موضوع یکسری مسابقه مقدماتی در هر استان بین دستگاه‌های مختلف دولتی برگزار و مرحله پایانی در رشته والیبال به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

نماینده وزارت ورزش و ناظر این مسابقات عنوان کرد: مسابقات بانوان با کیفیت بالایی برگزار شد که از آقای صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، معاون ورزشی مدیر کل آقای زارعی و هانیه امانی مسئول ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکر می‌کنم که برای برگزاری این دوره از مسابقات زحمت بسیار کشیدند.

فتاح‌زاده ادامه داد: تیم داوری خوبی داشتیم که با عدالت سوت زدند همه استان‌ها از میزبانی راضی بودند چون توانستند یک هفته به دور از زندگی کارمندی اوقات خوبی را پشت سر بگذارند و هدف قهرمانی نبود و بیشتر به دنبال مشارکت بودیم تا مهرورزی و نشاط بیشتر شود.

وی افزود: شعار ما در این دوره اخلاق، نشاط و ورزش بود، سعی کردیم این سه فاکتور به بهترین شکل انجام شود. خراسان رضوی با قبول میزبانی والیبال آقایان و بانوان کمک حال ما بود و بهترین امکانات در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته بود.

نماینده وزارت ورزش و ناظر این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم هرمزگان قهرمان این دوره از مسابقات و تیم‌های وزارت ورزش و جوانان تهران و کرمان به مقام دوم و سوم رسیدند.

فتاح‌زاده بیان کرد: در بخش بانوان ۱۵و در بخش آقایان ۲۶تیم شرکت کردند. اعتبارات این مسابقات را معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تامین کرده است. وباید از دکتر اکبری مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی تشکر کنم که این دوره از مسابقات را برنامه‌ریزی کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *