فانوس کدام تیم‌ها پرنورتر است!؟

به جز پرسپولیس که قهرمانی‌اش را باید مسجل شده بدانیم، شش تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند و پنج تیم برای بقا و تنها چهار تیم تیم سپاهان، نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی بدون انگیزه‌ای منتظر شنیدن سوت پایان لیگ هستند.

در این بین چند تیم خطر سقوط را حس می‌کنند و فشار زیادی را به دوش می‌کشند و در جدول کنونی تعداد تیم‌هایی که برای نیفتادن می‌جنگند 5 تیم نفت تهران، پدیده، سپیدرود، استقلال خوزستان و مشکی‌پوشان هستند. از نفتی‌های رده دوازدهمی که ۲۴ امتیاز دارند تا پدیده و سپیدرود که هر دو ۲۳ امتیازی هستند و با آوراژ گل در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند و البته استقلال خوزستان ۲۰ امتیازی و در نهایت مشکی‌پوشان که با ۱۵ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

هفته بیست و پنجم را باید فینال زودرس لیگ برتر در پایین جدول نامگذاری نمود. جایی که دو مسابقه حساس ۶ امتیازی مابین پدیده – سپیدرود در مشهد و استقلال خوزستان با مشکی‌پوشان در اهواز برگزار می شود و خیلی از گره‌های داستان در قعر جدول را روشن خواهد کرد.

 

 مشکی‌پوشان، چهار بازی داخل خانه 

این تیم تنها دو بازی خارج از خانه را خواهد داشت و الباقی بازی‌هایش از جمله یک دربی را در خانه به انجام می رساند. از بین این چند مسابقه باقی مانده دو بازی شش امتیازی با استقلال خوزستان و پدیده خواهد بود. مشکی‌پوشان که رضا عنایتی را اخراج کرده و فعلا بدون مربی است با اختلاف ۸ امتیازی که با تیم چهاردهم دارد کم کم باید یکی از دو تیمی دانست که سال آتی در لیگ یک حضور خواهند داشت.

صنعت نفت-مشکی‌پوشان

مشکی‌پوشان-استقلال خوزستان

استقلال تهران-مشکی‌پوشان

مشکی‌پوشان-سایپا

پدیده-مشکی‌پوشان

مشکی‌پوشان-پارس جنوبی

 

پدیده مشهد، به دنبال تکرار خاطرات خوب

پدیده مشهد سه بازی در خانه خواهد داشت و ۳ بازی بیرون از خانه. آنها با سپیدرود، نفت و مشکی‌پوشان بازی‌های شش امتیازی در پیش دارند و البته دیدار با ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس هم بسیار حساس خواهد بود. شاگردان مهاجری اگر شرایط را به مانند ابتدای فصل می دیدند، امروز در این بین جایی نداشتند و اگر داستان کسر دوباره ۶ امتیاز از آنها جدی شود، باید این گزارش را همین حالا با سقوط دو تیم مشهدی مختومه اعلام کرد!

پدیده-سپیدرود

فولا-د پدیده

پدیده-پرسپولیس

نفت-پدیده

پدیده-مشکی‌پوشان

گسترش فولاد-پدیده

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *