دشمنان از هیچ اتهامی علیه ائمه جمعه دریغ نمی کنند

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور گفت: دشمنان داخلی و خارجی از هیچ ‌گونه اتهامی علیه ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه دریغ نمی‌ کنند و این امر در توطئه‌‌های آن‌ها بسیار دیده می‌‌شود.

حجت ‌الاسلام محمود سیاح عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان افزود: اهانت و توهین به نمازهای جمعه و ائمه جمعه در ناآرامی‌های اخیر هم نشان از آن دارد که ستاد‌های نماز جمعه و ائمه جمعه در خط امام و رهبری حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: رمز موفقیت و ماندگاری نظام، توجه به رهنمودهای ائمه جمعه است که از طریق شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه کشور اعلام می‌شود و برگفته از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان خوشنودی و رضایت رهبر معظم انقلاب از رویه نمازهای جمعه گفت: مسئول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طرح‌های نوینی را مد نظر دارد که موجب تحول در این زمینه خواهد شد.

حجت ‌الاسلام سیاح افزود: اعضای ستادهای نماز جمعه باید با استقامت و قدم‌های استوار در این مسیر قدم بردارند و به هدایتگری‌های ائمه جمعه گوش فرا دهند.
95درصد اعضای ستاد را جوانان تشکیل می‌دهند

در اداره این نشست، امام ‌جمعه قوچان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه این شهر نوآوری و برنامه‌های جدیدی را مد نظر دارد گفت: 95 درصد اعضای این ستاد را جوانان تشکیل می‌دهند و تکریم نمازگزاران را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار داده‌ اند.

حجت‌ الاسلام محمدعلی دستجردی افزود: یکی از اقدامات این ستاد برجسته ‌سازی فرهنگ شهادت است که بر اساس آن هر هفته نام شهدایی که سالگرد شهادت آنها همان هفته می‌باشد در نماز جمعه قرائت ‌شده و با نصب عکس شهدا مردم به سوی مأنوس شدن با شهدا هدایت می‌شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *