برگزاری مراسم درختکاری در آرامستان بهشت رضوان

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برگزاری مراسم روز درختکاری در آرامستان بهشت رضوان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی بیان کرد: در کشور ما روز درخت کاری 15 اسفند هر سال برگزار می‌شود و مردم با حضور در بوستان‌ها، جنگل‌ها واقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال‌های جوان می‌کنند.

وی افزود: در این راستا به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدا، با نام و یاد این عزیزان در روز پنجشنبه 10 اسفندماه ساعت 10 صبح در آرامستان بهشت رضوان دومین آرامستان بزرگ شهر مقدس مشهد با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، طبیعت دوستان و مسوولان ارشد شهری به یاد شهدای گرانقدر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: این مراسم باشکوه که هرساله در آرامستان بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود و با استقبال بسیار خوب شهروندان و مراجعان به این مکان بوده است؛ امسال در آرامستان بهشت رضوان با هدف جلب مشارکت و ساکنان این منطقه به منظور اینکه کیفیت هوا را افزایش می‌دهد و آلودگی هوارا کاهش می‌دهد و تولید اکسیژن کرده، برگزار می‌گردد.

مهدوی دامغانی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد انگیزه در شهروندان و همچنین فرهنگسازی در راستای توسعه و حفظ فضای سبز شهری و همچنین ترویج فرهنگ و صیانت از محیط زیست است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کاشت 1500 اصله نهال چندین نهال نیز به یاد شهدای محدوده این آرامستان پلاک گذاری می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *