اولین خیابان غذای مشهد راه اندازی می شود

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد از ایجاد و راه‌اندازی اولین خیابان غذای مشهد در نوروز 97 خبر داد.

نرگس شالچیان اربع اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تجربه فضاهای جدید، اولین خیابان غذا (فود استریت) به مناسبت نوروز 97 در مشهد راه‌‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا طی فراخوانی از کافی شاپ‌داران، رستوران داران، فست‌فودها و کافه‌داران برای حضور در اولین خیابان غذا دعوت شده است.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «خانواده محور و کانون برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی است»، عنوان کرد: از برنامه‌های جانبی که برای این منظور در نظر گرفته شده می‌توان به تدارک فضایی برای بازی‌های کودکانه، برپایی جشن‌ها و اکران مراسم‌‌های آیینی ویژه خانواده‌های مشهدی و زائران و گردشگران اشاره کرد.

شالچیان افزود: با توجه به استقبال گسترده‌ای که از سوی رستوران‌داران، فست فودها و… تلاش می‌شود فضایی بزرگ برای این منظور در نظر گرفته شود

وی بیان کرد: 3 مکان برای برگزاری خیابان غذا پیشنهاد شده که در آن فاکتورهایی چون دسترسی، موقعیت مکانی، مخاطبان، امنیت و … لحاظ شده است و به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «هدف از برگزاری این جشنواره غذایی ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی است»، خاطر نشان کرد: سعی می‌شود نشاط اجتماعی با محوریت خانواده ترویج یابد و برنامه‌ریزی در راستای تجربه فضاهای جدید صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: زمان برپایی خیابان غذای مشهد از بیست و ششم اسفند ماه لغایت چهاردهم فرودین‌ماه 97 خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *