پلمپ 448 آرایشگاه زنانه در مشهد

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد گفت: در سه سال گذشته 448 واحد آرایشگاه در مشهد پلمپ شده‌اند. کاشت ناخن، کاشت مژه، خدمات سلاریوم و فروش داروهای لاغری در آرایشگاه‌ها ممنوع و غیرمجاز است

اعظم حسنی در اولین نشست خبری اتحادیه صنف بانوان آرایشگر که در محل این اتحادیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه سقف دریافت هزینه آرایشگری یک میلیون و 500 هزار تومان است، افزود: در صورت دریافت هزینه اضافی از مشتریان مبلغ اضافه به مشتری بازگردانده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی اظهار کرد: حدود 70 درصد بانوان آرایشگر مشهد بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند که با اشتغال در این زمینه مشکلات اقتصادی خود را تا حدودی برطرف می‌کنند. وی در خصوص تعداد واحدهای آرایشگری در مشهد ادامه داد: حدود 2 هزار عضو دارای پروانه در مشهد وجود دارد که 560 واحد برای اخذ پروانه کسب اقدام کرده‌اند و همچنین 123 واحد تمدیدی در سه سال گذشته بوده است.

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد افزود: اتحادیه دارای 5 کمیسیون است که از جمله کمیسیون فنی، آموزشی، شکایت، حل اختلاف و بازرسی را می‌توان نام برد که کمیسیون‌های آموزشی، شکایت و بازرسی فعال‌تر هستند . وی متذکر شد: در طول سه سال گذشته حدود یک هزار و 159 نفر توسط اتحادیه بانوان آرایشگر مشهد در 36 جلسه آموزش دیده‌اند.

اعظم حسنی  از پلمپ 448 واحد آرایشگاه در طول سه سال گذشته در مشهد خبر داد و یادآور شد: کاشت ناخن، کاشت مژه، خدمات سلاریوم و فروش داروهای لاغری در آرایشگاه‌ها ممنوع و غیرمجاز است.

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر از کاهش 98 درصدی شکایت مردمی از آرایشگران خبر داد و اشاره کرد: در طول سه سال گذشته حدود یک هزار و 625 فرم شکایت توسط مشتریان پر شده‌است که بیشتر این شکایت‌ها حل شده‌است . وی در خصوص رسیدگی به شکایات مردم گفت: پس از پر کردن فرم شکایت توسط مشتریان ظرف یک هفته اتحادیه پاسخگو است و مشتریان و مردم می‌توانند با شماره‌های 3601039 و 36010308 تماس حاصل نمایند .

حسنی تاکید کرد: سقف دریافت هزینه جهت ارائه خدمات آرایشگری یک میلیون و 500 هزار تومان است که در صورت اخذ مبلغ اضافه به مشتری بازگردانده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

در ادامه این نشست بازرس هیئت مدیره بانوان آرایشگر مشهد گفت: اماکن حدود 5 ماه است که به شکایت اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد پاسخ نمی‌دهد.

 

 

گزارشی از مرجان فرهمند

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *