قیام مردم پاسخی به بدخواهان نظام بود

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد گفت: تبلیغات بدخواهان نظام در شبکه‌های معاند، فضای مجازی و رسانه‌های خارجی، قیام ملت ایران علیه آنان را به دنبال داشت.

محمد رحیم نوروزیان روز دوشنبه افزود: دشمنان نظام از چندی قبل در فضای مجازی و شبکه‌های معاند به تبلیغات و فراخوان مردم به قیام علیه نظام در روز 22 بهمن پرداختند اما ملت ایران و شهروندان مشهد در روز 22 بهمن علیه آمریکا، استکبار و بدخواهان نظام به پا خاستند و در حمایت و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب حضوری شکوهمند آفریدند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مشهد حدود 50 درصد بیش از سال‌های گذشته برآورد شد و مردم نشان دادند به رغم وجود کاستی‌ها همواره به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی گفت: عده‌ای در توهم هستند و فکر می‌کنند می‌توانند با تجمع چند نفره ناآرامی ایجاد کنند اما نقشه شوم آنها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش برآب شد.

نوروزیان افزود: برای برقراری و تامین نظم و امنیت مردم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد و با تمام تجمع‌های غیر قانونی و تجمع‌هایی که از عوامل ضد انقلاب خط می‌گیرند به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *