فاز دوم آزادراه مشهد- قوچان سال آینده اجرایی می‌شود

نماینده قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول آزادراه مشهد- قوچان تا محور چناران آغاز شده و سال آتی شاهد اجرای فاز دوم این آزادراه تا محور قوچان خواهیم بود.

هادی شوشتری پیرامون آخرین وضعیت آزادراه مشهد- قوچان افزود: آزادراه مشهد-چناران- قوچان در بودجه سال آینده کشور دارای ردیف بوده و باتوجه به آغاز اجرای فاز اول این پروژه از مشهد تا چناران، در سال آینده شاهد آغاز فاز دوم این آزادراه از چناران تا قوچان خواهیم بود.

وی ادامه داد: اجرای قطعه دوم آزادراه مشهد قوچان به اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به آخرین ضعیت راه آهن مشهد- قوچان – گرگان نیز خاطرنشان کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی راه آهن مشهد- گرگان که از شهرهایی همچون قوچان و بجنورد عبور خواهد کرد، در بودجه سال آینده کشور دارای ردیف بودجه شد و فاینانس بسیار قابل توجهی برای این منظور پیش بینی شده است.

شوشتری در پاسخ به سوالی پیرامون قول وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلینیک نیز، بیان داشت: متاسفانه ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلینیک دچار مرور زمان و بسیار طولانی شده؛ اما این موضوع نهایی و ابلاغ شده است و با توجه به جلساتی که با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار شده، ارتقاء درمانگاه به پلی کلنیک به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان به اداره نیز، گفت: در گذشته جلساتی با رئیس سابق این سازمان در تهران برگزار شد؛ اما باتوجه به تغییر ریاست این سازمان، در حال پیگیری مجدد هستیم و امیدواریم این ارتقاء به زودی اجرایی شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *