دیدار نماینده ولی فقیه استان و استاندار خراسان رضوی

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امام جمعه مشهد مقدس و استاندار خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

علی رضا رشیدیان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گزارشی از آخرین اقدامات توسعه‌ای دولت در استان طی یک سال گذشته، ارائه کرد و افزود: همزمان با این ایام، یک هزار و 508 پروژه عمرانی و اقتصادی اعم از صنعتی، کشاورزی، گردشگری در استان به بهره برداری می‌رسد.

استاندار خراسان رضوی، مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را که متعلق به 95 دستگاه اجرایی شامل شامل 48 دستگاه و 47 شهرداری است؛ 38 هزار و571 میلیارد ریال اعلام کرد.

رشیدیان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون حجم پروژه‌های تکمیل شده و افتتاحی اعم از هفته دولت، سفر رئیس جمهوری در دی ماه و نیز طی ایام دهه فجر در مجموع سه هزار و 416 مورد می‌باشد.

وی عنوان کرد: مجموع اعتبار ریالی صرف شده برای این طرح‌ها نیز 75 هزار و 66 میلیارد ریال می‌باشد که برای عمران و آبادانی استان به انجام رسیده و بهره برداری شده و می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: این تعداد نسبت به سال قبل در این زمان رشد 42 درصدی دارد و از نظر اعتبارات صرف شده هم رشد 130 درصدی نشان می‌دهد.

رشیدیان ادامه داد: همچنین طی این ایام بر اساس اعلام دستگاه‌های اجرایی تعدادی از پروژه‌ها هم کلنگ زنی می‌شود که تعداد آن 172 مورد می‌باشد.

وی تاکید کرد: محرومیت زدایی یکی از اصلی ترین محور پروژه‌ها می‌باشد که 228 پروژه در قالب محرومیت‌زدایی و با رویکرد طرح‌های اشتغال زایی و مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار بالغ بر 1643 میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *