خراسان رضوی مهد کبدی است

رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: متاسفانه شرایط مهیا نشد در مراسم لیگ برتر حضور داشته باشم اما بازخوردی که از مسئولین مسابقات به صورت روزانه می‌گرفتم همچنین سایر تیم‌ها و تشکر روسای هیئت‌های کبدی که در مسابقات تیم داشتند نشان می‌داد واقعا سطح میزبانی خیلی خوب بوده است.

عباس خواجه اورسجی افزود: برای نخستین بار است در برگزاری مسابقات اعتراضی نداشتیم و همه تیم‌ها از میزبانی خوب هیئت کبدی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی راضی بودند و حتی یک اعتراض از تیم‌ها ثبت نشد. سطح مسابقات بالا بود بازیکنان برای انتخاب در تیم ملی تلاش کردند.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص وضعیت این رشته در خراسان رضوی عنوان کرد: به تازگی مدیریت هیئت تغییر کرده است و در سایر سبک‌ها فعال شده است. سال گذشته با اداره کل قراردادی امضا کردیم تا میزبان مسابقات آسیایی ۹۶ مشهد باشد که به دلیل مخالفت کنفدراسیون آسیا تاریخش را تغییر پیدا کرد و  مسابقات در گرگان برگزار شد. مدیر کل استان موافق پیشرفت کبدی در خراسان رضوی هست چرا که خراسان مهد کبدی است زو و کبدی در خراسان ریشه دارد.

اورسجی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی در مشهد در حال برگزاری است. این اولین اردوی آمادگی تیم برای مسابقات آسیایی جاکارتا است. برگزاری این اردو را در شهر مقدس مشهد به فال نیک می‌گیریم و کاروان اعزامی را با نام امام رضا(ع) راهی مسابقات آسیایی جاکارتا می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *