برقراری عدالت اجتماعی مهم ترین راهکار مبارزه با استعمار است

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه مهم ترین راهکار مبارزه با استکبار برقراری عدالت اجتماعی است، گفت: امروز رسیدگی به وضع معیشتی مردم، ایجاد اشتغال و تولید مهم ترین عرصه مبارزه با نظام سلطه است.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته تربت حیدریه افزود: مسوولان باید خود را خادم و خدمتگذار مردم بدانند و هدف خود را برای رفع مشکلات مردم متمرکز کنند.

وی تصریح کرد: فساد و عوامل آن که لکه ننگی برای نظام اسلامی است از دیگر عرصه‌های مبارزه با استکبار و برقراری عدالت اجتماعی است و مسوولان و کارگزاران نظام با خدمت صادقانه و کار جهادی باید به این عرصه نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

عصمتی در ادامه ضمن تقدیر از حضور تماشایی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: در این روز مردم ایران پیام اقتدار ملی و مبارزه با نظام سلطه را به جهان مخابره کردند.

وی افزود: این حضور حاوی پیام‌های داخلی و خارجی زیادی بود که اقتدار ملی، مبارزه با استکبار، برقراری عدالت اجتماعی و خدمت جهادی مسوولان، مهم ترین آن‌ها است.

عصمتی اضافه کرد: خدمت صادقانه برای مردم یعنی سر از پا نشناختن و اقدام به موقع و مدیریت جهادی که بتواند مشکلات مردم را در ابعاد اشتغال، تولید و معیشت برطرف کند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *