ترامپ به دنبال تغییرات نژادی در قدس شریف است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قدس پایتخت فلسطین اشغالی بوده است و این اقدام ترامپ در جهت تغییرات نژادی در قدس شریف صورت گرفته است.

جواد کریمی قدوسی در خصوص وتوی قطعنامه پیشنهادی مصر درباره اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهور آمریکا افزود: هدف آمریکا تضعیف جبهه مقاومت است و از تمام توان خود برای انزوای آن استفاده می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسئله اجماع جهانی وجود دارد که قدس بعنوان پایتخت فلسطین اشغالی بوده است و این اقدام ترامپ در جهت تغییرات نژادی در قدس شریف صورت گرفته است.

وی با انتقاد از فضای حاکم در کشور‌های منطقه بویژه حکام عرب گفت: کشور‌های منطقه باید با تمامی توان به مقابله با این اقدامات رئیس جمهورآمریکا بپردازند و بجای ایجاد تنش با یک دیگر،مسیر را برای استقرار رژیم صهیونیستی هموار نکنند.

کریمی قدوسی گفت:در قطعنامه پیشنهادی که از جانب مصر به شورای امنیت سازمان ملل مطرح شد ، با وجود آرای مثبت 14 کشور جهان به این قطعنامه، آمریکا مجددا به مخالفت با آن پرداخت زیرا هرجا منافع رژیم صهیونیستی در خطر باشد، ایالات متحده با آن مخالفت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رویکرد ریاض در قبال حوادث منطقه از جمله حمایت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و هم چنین ادامه حملات وحشیانه ریاض به مردم مظلوم یمن ادامه داد: اقدامات ریاض باعث نابودی رژیم سعودی می‌شود و فرزند ناشی شاه سعودی این کشور را به پرتگاه نزدیک کرده است و هدف از این اقدامات نزدیکی به اسرائیل است در حالیکه مقاومت ملت‌های مظلوم منطقه جواب دندان شکنی به تجاوزات رژیم سعودی داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکا در تمامی جنایاتی که در طول سالیان متمادی توسط رژیم صهیونیستی و هم چنین مزدوران منطقه اش انجام شده است، شریک است و وقت آن رسیده است که در قبال اقدامات خود به جامعه جهانی پاسخ گو باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *