جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی مهم‌ترین معضل حاشیه شهر

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی مهمترین معضل حاشیه شهر است.

خلیل‌الله کاظمی در بازدید از منطقه 6 مشهد به تخصیص اعتباری ویژه مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: یکسان‌سازی خدمات در حاشیه شهرها نیازمند توجه جدی مدیریت شهری به این مناطق است که در همین راستا اعتباری ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها به مناطق کم‌برخوردار تخصیص خواهد یافت.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حاشیه شهر و رسیدگی به معضلات و مشکلات آن بیان کرد: خدمت‌رسانی در نواحی کم‌برخوردار با دشواری‌های خاص خود روبه‌رو است که در این راستا اقدامات معاونت اجرایی و ادارات مربوطه نیز در منطقه 6 قابل تقدیر است.

کاظمی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که مناطق کم‌برخوردار با آن مواجه است، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی است که بافت متراکم و فرسوده این مناطق و عدم اتصال به شبکه فاضلاب شهری سبب شده که در زمان بارش نزولات آسمانی مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ساماندهی این شرایط یکی از اولویت‌های مدیریت شهری مشهد در حاشیه شهر است.

کاظمی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی این مهم، به حفر چاه‌های جاذب در راستای رفع مشکلات خبر داد و گفت: معاونت خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد، همکاری و مساعدت لازم برای تحقق این امر در منطقه 6 را خواهد داشت.

حجت‌الله حیدری، شهردار منطقه 6 مشهد نیز ضمن تجلیل از حضور معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در منطقه اظهار کرد: بیش از دو سوم این منطقه را بافت فرسوده و حاشیه‌ای تشکیل می‌دهد که امید است که با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با مجموعه خدمات شهری زیرساخت‌های لازم در این محدوده فراهم آید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *