اعزام بزرگترین محموله اهدایی واحدهای صنعتی خراسان رضوی به مناطق زلزله زده

بزرگترین محموله اهدایی واحدهای صنعتی خراسان رضوی در قالب 21 دستگاه کامیون وتریلر به مناطق زلزله زده اعزام شد .

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی، فیروز ابراهیمی با تسلیت در گذشت جمعی از هم وطنان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب گفت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه تعداد قابل توجهی از مدیران خیر اندیش واحدهای تولیدی استان به  کمک‌ زلزله‌زدگان شتافتند تا نیازهای آنها را مرتفع کنند.

دبیر کل خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود: براین اساس با مشارکت واحدهای تولیدی ،انجمنهای صنایع همگن وخانه صنعت معدن و تجارت استان، تا روزدوشنبه 21 دستگاه کامیون شامل اقلام مورد نیاز هم وطنان آسیب دیده از جمله بخاری ، پتو ، انواع فراورده های غذایی کنسرو شده ، پوشش پلاستیکی چادر ، کانکس، محصولات بهداشتی ، لبنیات ، کیک و کلوچه ، قند وچای به مناطق آسیب دیده اعزام شد.

 

 

وی با اشاره به فعالیت ستاد جمع آوری کمکهای واحدهای تولیدی مستقر در خانه صنعت معدن و تجارت کرمانشاه اظهارداشت: برخی از این کمکها در اختیار ستاد فوق قرار گرفته و برخی دیگر نیزمستقیما توسط نمایندگی واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه توزیع می گردد.

وی حجم وزنی کمکهای واحدهای تولیدی را حدود 210 تن اعلام کرد و افزود: در چند روز گذشته برخی از واحدها نیز به صورت نقدی به هم وطنان آسیب دیده کمک نمودند که این کمکها  برای خرید اقلام مورد نیاز فوری هم وطنان به حساب ستاد کمک رسانی واحدهای تولیدی مستقر در کرمانشاه واریز می گردد .

وی از استمرار کمکهای واحدهای تولیدی استان به مناطق زلزله زده خبر داد.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *