اصولگرایی جریان سیاسی نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر قرار باشد برای انتخابات آینده از جمنا استفاده شود حتما نیاز به اصلاح وجود دارد.

نصرالله پژمانفر با اشاره به این که اصولگرایی جریان سیاسی نیست که اشخاص بر اساس یک موضوع کنار یکدیگر باشند و بعد از گذر زمان آن موضوع اعتبارش را از دست بدهد، گفت: اصولگرایی منش و مرام است لذا اصولگرایان واقعی در زمان لازم در کنار همدیگر جمع می شوند و بر اساس گفتمان به اتفاق نظر می رسند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعاتی مانند شیخوخیت، جریان بیرونی، حزب و غیره مهم نیست بلکه گفتمان مهم است، اظهار کرد: بر این اساس تا زمانی که گفتمان بین افراد مشترک است امکان کنار هم بودن وجود دارد اما در غیر این صورت امور پیش نمی رود.

وی در خصوص دستاوردهای تشکیلات ایجاد شده در اصولگرایی مانند جمنا ادامه داد: جمنا یک تجربه بود و تلاش خود را انجام داد اما اشکالاتی به آن وارد بود که هنوز هم وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اصولگرایی جریان سیاسی نیست که افراد با یک تشکل سیاسی دور یکدیگر جمع شوند و منافع مشترک درنظر بگیرند بلکه اصولگرایی جریان اعتقادی است و اجازه نمی دهد رویکردهای سیاسی غلبه پیدا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید اصلاحاتی در جمنا انجام شود زیرا ناکامی هایی داشته است، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد برای انتخابات آینده از جمنا استفاده شود حتما نیاز به اصلاح وجود دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *