آغاز موج سفر در قالب طرح مبداء به مبداء

نائب رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با پایان ماه محرم و صفر و شروع ایام غیرپیک، موج جدید سفر در قالب طرح مبدا به مبدا آغاز شده است.

فرهاد دوایی افزود: طرح مبدا به مبدا برای سفر به مشهد در ایام غیرپیک برنامه‌ریزی شده است و گروه‌های بیش از 30 نفر امکان ثبت‌نام در این طرح را دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های زیارتی معمولا از شنبه تا چهارشنبه به مشهد سفر می‌کنند و سفرها به مشهد در ایام تعطیل صورت نمی‌گیرد. در اینگونه سفرها برنامه‌‌های فرهنگی برای زائران درنظر گرفته شده است، تور حرم‌شناسی، دعوت به مهمانسرای حضرت و بازدید از اماکن دیدنی شهر مشهد بخشی برنامه‌های این طرح است.

نائب رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی یادآور شد: مسافران در صورتی که در قالب این طرح به مشهد سفر کنند تخفیف‌های ویژه‌ای را در حوزه حمل و نقل و اقامت در مشهد می‌گیرند و تقریبا 50 درصد در هزینه‌های سفر آنها صرفه‌جویی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای سفر روستائیان و زوج‌های جوان بسته‌های سفر برنامه‌ریزی شده است از طرف دیگر بیشتر سفرها به مشهد در ایام عید تا شهادت امام رضا(ع) صورت گرفت و در ایام پیش رو با کاهش موج سفر روبه‌رو خواهیم شد لذا برنامه‌ریزی سفر برای این زمان اجتناب‌ناپذیر است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *