همایش پیاده روی در خانه تاریخی قرایی رشتخوار برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت: همایش بزرگ پیاده روی در خانه تاریخی قرائی برگزار شد.

کاظم کامیاب در این باره گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی همایش پیاده­روی با همکاری اداره ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خانه تاریخی قرایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش شرکت کنندگان مسافت مزار شهداء گمنام تا اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را  پیاده پیمودند، افزود: این همایش که با حضور فرماندار، مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی، ورزشکاران و جمعی از بانوان هنرمند شهرستان برگزار شد.

عرب، فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از میزبانی ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی به جهت برگزاری مراسم پیاده­روی در این مکان تاریخی بیان کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی روزمره است که نقش اساسی و بنیادی در زندگی دارد و اگر در زندگی ورزش را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهیم خود انسان به تنهایی می تواند دکتر زندگی خویش باشد.

گفتنی است شرکت کنندگان از اقدامات انجام شده توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قالب طرح مرمت اتاق های ضلع جنوبی و ایجاد کارگاه­های صنایع دستی و فروشگاه صنایع دستی و بازدید از موزه مردم شناسی و نمایشگاه­های عکس­های قدیمی، نقاشی و خوشنویسی بازدید کردند.

در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *