17 پروژه آب و فاضلاب در مشهد به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از بهره برداری و کلنگ زنی 17 پروژه آب و فاضلاب در مشهد همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفای مشهد، مهندس سیدعلیرضا طباطبایی در این ارتباط اظهار داشت: در این هفته 13 پروژه آب وفاضلاب به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 4 پروژه دیگر نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: از این تعداد 9 پروژه با اعتبار 426 میلیارد ریال مربوط به بخش آب و 8 پروژه نیز مربوط به بخش فاضلاب با اعتباری بالغ بر 447  میلیارد ریال می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خصوص طرح های حوزه ی آب تصریح کرد: فاز 3 و 4 پروژه حضرت نبی اکرم (ص) پهنه K ، حفاری، لوله گذاری، تجهیز و برق رسانی 9 حلقه چاه آب شرب و احیای 7 حلقه چاه به روش BOT ، اجرای 15 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی ، ارتقاء تصفیه خانه آب شماره یک و احداث ایستگاه پمپاژ پهنه ی R2 از پروژه های حوزه آب می باشند که در هفته دولت با هزینه ای بالغ بر320 میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

وی همچنین در ادامه به آغاز عملیات احداث 2 مخزن بزرگ ذخیره آب هرکدام با ظرفیت 30 هزار متر مکعب درمشهد اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با اعتبار 106 میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی اجرا می گردد.

مهندس طباطبایی در خصوص پروژه های بخش فاضلاب نیز گفت: دربخش فاضلاب 8 پروژه با اعتباری بالغ بر 447  میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب با نگاه ویژه به حاشیه شهر مشهد ، شامل محدوده های رسالت ، طبرسی، توس، گلشهر ، مهرآباد، صیاد و صابر می باشد. مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مشهد در ادامه گفت : اجرای شبکه فاضلاب در شهرک عسکریه، محدوده الهیه و بلوار آموزگار از پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *