مشهد را از نو ببینیم

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد از آغاز تورهای گردشگری نیم روزه و «مشهد را از نو ببینیم» همزمان با دهه ولایت تا 18 شهریورماه خبر داد.

علی قناویزچی افزود: در این جشنواره شهروندان و زائران می‌توانند از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهر از جمله مسیرهای آرامگاه فردوسی، موزه آرامگاه فردوسی، بقعه هارونیه، مسجد جامع تابران، باغ گلها، امامزادگان سید یاسر و سید ناصر، باغ وکیل‌آباد، پارک مینیاتوری، موزه مردم شناسی ویرانی، باغ وکیل‌آباد و بوستان کوهسنگی(موزه بزرگ خراسان)، آرامگاه خواجه مراد و خواجه اباصلت به صورت رایگان بازدید کنند.

شهروندان و زائران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های راهنمای زائر و با مراجعه به مراکز تفریحی بلیت رایگان بازدید را دریافت کنند.

قناویزچی همچنین از برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه در شهر مشهد خبر داد و در این خصوص گفت: این تورهای نیم روزه از روز گذشته آغاز شده که شهروندان می‌توانند با پرداخت تنها 2000 تومان و انتخاب یک مسیر از 5 مسیر پیشنهادی از تورهای نیم‌روزه استفاده کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین زائران و مجاوران برای استفاده از تورهای نیم روزه می‌توانند از طریق تلفن 31208، معاونت فرهنگی و اجتماعی مناطق و مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی زائران ثبت نام کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *