فریمانی: فدراسیون نگاهی به داوران ندارد

کمک داور بازنشسته فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه‌ای به داوران داشته‌باشد.

محسن فریمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص بازی دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا در مراسم افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: از نظر کیفی در نیمه اول شاهد بازی زیباتری از دو تیم بودیم، در نیمه دوم با توجه به تعویض‌هایی که تیم منتخب مشهد انجام داد، بازی کمی افت کرد.

وی ادامه داد: در این بازی به هیچ عنوان بحث فنی مهم نبود، مسئله مهمی که این بازی را در صدر اخبار قرار داد، حضور هواداران و استفاده از امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) بود، امیدوارم با فرهنگ سازی که انجام خواهدشد خانواده فوتبال شرایط خوبی را در این ورزشگاه داشته‌باشند.

 

می‌توانستیم خداحافظی باشکوه‌تری داشته باشیم

فریمانی در خصوص خداحافظی تیم داوری در بازی منتخب مشهد و منتخب کربلا تصریح کرد: این خداحافظی برایمان جشن پایان دوره بود، می توانستیم خداحافظی باشکوه‌تری داشته باشیم، ولی با این حال خوشحالم که به این صورت از دنیا داوری خدافظی کردیم.

کمک داور بازنشسته فوتبال کشور عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از ترکی،نیکوزاده و فرح نیا داشته‌باشم که برای داوری کشور تلاش زیادی را کشیده اند.

وی تایید کرد: امیدوارم برای سایر داورانی که از میادین رسمی خداحافظی می‌کنند چنین مراسمی را برگزار کنند، در این 13 سالی که در لیگ برتر قضاوت داشتیم، فدراسیون فوتبال  و هیات فوتبال استان هیچ حمایتی را انجام ندادند و حتی شرایط برگزاری مراسم خداحافظی را هم خودمان فراهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع افتتاحیه خوبی را شاهد بودیم، امیدوارم که با رفع معایب و فراهم کردن شرایط امنیتی برای تماشاگران در این ورزشگاه تیم‌های لیگ برتری بازی‌های خود را برگزار کنند، قطعا انجام بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه شرایط خوبی را برای فوتبال استان فراهم خواهد آورد.

 

به هیچ عنوان داوران دیده نمی‌شوند

فریمانی با استقبال از برگزاری چنین مراسمی برای داوران گفت: این مراسم برای داوران بسیار خوب است، به هیچ عنوان داوران دیده نمی‌شوند و باید برای عزت و احترام جامعه داوری این مراسم را برگزار کنند، داوران به هیچ عنوان مشکلات مالی ندارند و تنها چیزی که مهم است جایگاه و ارزش این داوران است.

وی تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال گلایه‌ داریم که از افراد زیادی ‌تقدیر به عمل می‌آورند ولی نگاهی به داوران ندارند، فدراسیون و کمیته داوران باید نگاه ویژه‌ای به جامعه داوری داشته باشند.

وی گفت: در بازی روز شنبه در کنار داوران و کمک داوران، تقی پور و عباس نیا به تیم داور کمک کردند، جا دارد عذرخواهی ویژه‌ای از عباس‌نیا داشته باشیم که نتوانستیم شرایط خوبی را برای وی فراهم کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *