دولت تدبیر و امید، دولت تمام ساحتی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به شهرستان رشتخوار سفر کرد.

دکتر حسینی صبح سه شنبه در سفر یکروزه به شهرستان رشتخوار، در مزار گلزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافت و با نثار فاتحه ای نسبت به شهدای شهرستان ادای احترام کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای باسفر با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در تمامی زمینه ها گفت: دولت تدبیر و امید را باید دولت تمام ساحتی نامید

وی افزود: ایجاد ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در هر سال، احیا و بازسازی ۷۰ درصدی صنایع، طرح تحول سلامت و  احداث ۵۹ هزار مسکن مهر در دولت تدبیر و امید  از دستاوردهای دولت می باشد.

معاون استاندار  با اشاره به سه نوع مشارکت در آموزش و پرورش گفت: اولین نوع مشارکت در آموزش و پرورش مشارکت درونی یا همان مشارکت معلمان، دانش آموزان، اولیا و مدیران است که در قالب پارلمان های مدام در استان تبلور یافته است.

حسینی مشارکت دستگاه ها در آموزش و پرورش را نوعی دیگر از مشارکت دانست و افزود: طرح نظام نامه مشارکت دستگاه ها با آموزش و پرورش تدوین شده است و امید است بزودی در استان اجرایی شود.

معاون استاندار سومین نوع مشارکت را مشارکت خیرین و مردم دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس در کشور پس از انقلاب توسط خیرین ساخته شده است و در استان نیز بیش از ۲ هزار مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.

وی افزود: یک سوم مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است و در استان خراسان رضوی ۸۰ درصد مدارس استثنایی به دست توانمند خیرین راه اندازی شده است.

حسینی در پایان تصریح کرد: خیرین در قلب آموزش و پرورش جای دارند و قلب تپنده آموزش و پرورش هستند
 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
944 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *