دستگيري 19 سارق و خرده فروش مواد مخدر در نیشابور

پلیس شهرستان نیشابور در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي 19نفر سارق و توزيع كننده مواد مخدر را شناسايي و دستگير كرد

فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: صبح روز گذشته طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پلیس با محوريت شناسايي و دستگيري متهمان تحت تعقيب، سارقان خياباني و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان نیشابور به اجرا درآمد.

سرهنگ حسين بيات مختاري افزود: اين طرح يك روزه پس از ردزني هاي گسترده پليسي با مشاركت 14 تيم اطلاعاتي و عملياتي از كليه يگان هاي انتظامي ،مواد مخدر ،آگاهي ،امنيت عمومي ،يگان امداد و هم چنين فرماندهان انتظامي بخش هاي تابعه عملیاتی شد. در این طرح چهار سارق ، 3متهم تحت تعقيب و 12 خرده فروش مواد مخدر در عملیات های مجزا دستگير شدند.

وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از اراذل واوباش در این طرح بیان داشت: کشف يك دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه موتورسيكلت مسروقه ،به همراه تعدادي لوازم داخلي خودرو مسروقه و كشف مقاديري انواع مواد مخدر از ديگر دستاورد هاي اجراي اين طرح است. همچنین در اين طرح 10 دستگاه موتورسيكلت مزاحم كه از قبل بدليل آلودگي صوتي و ديگر موارد شناسايي شده بودند نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدير از حمايت هاي دستگاه قضائي در برخورد با هنجارشكنان خاطر نشان كرد : هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، رضايت مندي عمومي و افزايش احساس امنيت عمومي است که این مهم با تاكيد دستگاه قضايي با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان پیگیری می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *