تقویت گشت‌های انتظامی اولویت کاری پلیس

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، تقویت گشت‌های انتظامی و افزایش حضور موثر پلیس در شهر مقدس مشهد را از اولویت های اصلی پلیس استان دانست.

سردار قادر کریمی بیان کرد: مشهد الرضا که به برکت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) کعبه دل عاشقان است در این روزها میزبان خیل عظیم دلدادگان زیارت حرم مطهر رضوی در روز عرفه و عید قربان است. با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی خوشبختانه نظم و امنیت شایسته و در شأن  زائران این حریم سراسر نور برقرار است.

وی با تشکر از همکاری شایسته شهروندان فهیم و قدرشناس با خدمتگزازان  خود پلیس رضوی گفت: به پاس این تعامل و همراهی مردمی پلیس موظف است با اهتمام جدی و استفاده از حداکثر توان و استعداد خود، نظم و امنیت را در این قطعه از بهشت برقرار سازد.

سردار قادر کریمی خاطر نشان کرد: تقویت گشت‌های انتظامی و افزایش حضور موثر پلیس برای خدمت به مردم عزیز از اولویت‌های اصلی است که در دستور کار پلیس رضوی قرار گرفته است. اگر چه با رویکردهای اجتماعی مقید پلیس اجتماعی هستیم و امیدوارم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی،آموزشی،مطالعاتی و پژوهشی و مشاوره‌ای بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارایه دهیم.

سردار کریمی از رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم و همچنین از شهروندان خواست نکته نظرات، پیشنهادات سازنده خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به دفتر نظارت همگانی پلیس ارایه دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *