بی احتیاطی راننده خودرو در مشهد موجب تصادف زنجیره ای شد

روز گذشته تصادف چند خودرو در بلوار 76 متری به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

مدیر عامل سازمان با بیان این خبر گفت: بر اساس اطلاعات اولیه تماس گیرندگان مشخص شد که کسی در داخل این خودرو ها گیر نکرده بنا براین بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره 5 به محل اعزام شد.

سیدمهدی حسینی افزود: آتش نشانان پس از برسی صحنه حادثه عملیات احتیاط حریق را انجام داده و همچنین به ایمن سازی جاده پرداختند. با توجه به اینکه در این حادثه یک اتوبوس، یک کامیون و 3 خودرو سواری با هم برخورد کرده بودند موجب ترافیک سنگینی در بلوار امام رضا (ع) شدند که تا رسیدن نیروهای انتظامی و پلیس راهور آتش نشانان به هدایت خودرو های عبوری پرداختند. در این حادثه کسی آسیب جدی ندید ولی به خودرو ها صدماتی وارد شد.

وی خاطر نشان کرد: راننده کامیون برای جلوگیری از برخورد با سایر خودرو ها ، کامیون را به سمت راست جاده منحرف کرده و به طور کامل از جاده خارج شده بود که این کار این راننده قابل تقدیر است.

گفتنی است که بلوار کمربندی امام رضا پاسخگوی این حجم ترافیک از خودرو های عبوری و شهری را نبوده و متاسفانه شاهد تصادفات زیادی در این محور هستیم که امیدواریم با تلاش مسئولین و ساخت کمربندی جایگزین برای خودروهای عبوری این مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *