افزایش 3 برابری اعتبارات امدادی کمیته امداد خراسان رضوی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: امسال 760 میلیارد ریال اعتبارات امدادی به این نهاد اختصاص یافته که نسبت به 200 میلیارد ریال سال گذشته بیش از سه برابر افزایش دارد.

محسن مسعودیان راد افزود: امسال در بخش اعتبارات بانکی نیز هزار و 430 میلیارد ریال اختصاص یافته که نسبت به پارسال بیش از 2 برابر شده است. هم اکنون 75 درصد اعتبارات بانکی ابلاغ و در حوزه شهرستانها توزیع شده و مددجویان در مراحل دریافت تسهیلات از بانک ها هستند. بر اساس اعتبارات سال آینده چشم انداز این نهاد ایجاد 10 هزار طرح اشتغال زایی است که تاکنون هزار و 200 طرح خود اشتغالی اجرا شده است.

مسعودیان راد با بیان اینکه محور برنامه های کمیته امداد، خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان است، افزود: با توجه به افزایش اعتبارات بانکی و امدادی، امسال حدود چهار هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن نیز ایجاد 700 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد طی سال جاری در دستور کار قرار دارد. هم اکنون حدود 400 هزار نفر در استان خراسان رضوی از خدمات دائم و موقت کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *