دفتر «جمعیت دفاع از ملت فلسطین» در خراسان رضوی فعال شد

همزمان با «روز مقاومت اسلامی» دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی روز دوشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز به کار کرد.

در این مراسم پیام دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین توسط حسین مظفر، عضو هیات امنای این جمعیت قرائت شد.
زهرا مصطفوی در این پیام آورده است: با گسترش هسته های مقاومت اسلامی در منطقه قطار صهیونیست‌ها از ریل خارج، لوکوموتیوشان به گل نشسته و ناقوس مرگ اشغالگران سرزمین فلسطین به صدا در آمده است. جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های رژیم‌های استکباری چون آمریکا و انگلیس و سکوت سران مرتجع عرب صورت می گیرد. این حمایت و سکوت موجب شده جمعیت پنج هزار نفری یهودیان اولیه فلسطین به حدود سه میلیون مهاجر صهیونیست بی‌هویت تبدیل شود و صهیونیست‌ها بر ۹۰ درصد از سرزمین‌های فلسطین مسلط گردند.
وی افزود: سران مرتجع کشورهای عربی بیشرمانه به دنبال روابط با صهیونیست‌ها هستند و شیوخ کاخ نشین عرب به دریوزگی رابطه با اسرائیل و عادی سازی مناسبات با آن رژیم جعلی روی آورده اند. پدیده داعش نیز با حمایت دلارهای آمریکایی و ریالهای نفتی عربی به وجود آمده و هدف اصلی اش مقابله با ایران اسلامی است اما نفوذ معنوی ایران در منطقه انکار شدنی نیست ضمن آنکه هدف قرار گرفتن مواضع داعش در دیرالزور سوریه توسط جمهوری اسلامی ایران در رمضان امسال نمایشی از اقتدار ایران و پاسخی به رجزخوانیهای آمریکا و ارتجاع عرب و شاهان بی لیاقت آنها بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: موضوع فلسطین فقط مبارزه ای در یک ارض جغرافیایی نیست. موضوع فلسطین یک مفهوم، یک ایدئولوژی و یک الگوست و مرز جغرافیایی هم نمی شناسد.
سیدجواد حسینی افزود: منظور از احیای ارزشهای قدس و تقویت مقاومت تنها آزادی فلسطین نیست بلکه بیان یک محتوا برای ارزش‌های دینی است که باید فراتر از سرزمین فلسطین در ذهن جامعه جا افتد. خوشوقتیم که جمعیت دفاع از ملت فلسطین می‌کوشد با پژوهش، فرهنگ و استفاده از فضای مجازی در راه ترویج و تعمیق این ارزش حرکت کند.
وی ادامه داد: باید خط مقاومت و استکبارستیزی را جهانی کرد. امیدواریم دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی و مشهد کانون چنین حرکاتی باشد.
مسئول دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی نیز گفت: استکبار جهانی می‌کوشد در سطح بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران را درگیر جنگ‌های نیابتی، قومی و عشیره‌ای کند تا از مساله اول جهان اسلام یعنی فلسطین غافل شویم.
سعید حقانی افزود: دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی پیش از آغاز به کار رسمی خود گزارشی 200 صفحه‌ای از وضعیت شناسی فلسطین در بین شهروندان مشهدی تهیه و منتشر کرده است.
گفتنی است جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آستانه روز جهانی قدس سال 1379 با هدف رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به جهان، رشد معنوی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت فلسطین و افشای هویت رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن آن اعلام موجودیت کرد. هم اکنون دبیر کلی آن بر عهده زهرا مصطفوی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *