کشف 11594 لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف سوخت قاچاق و دستگیری متجاوزین مرزی طی 4 روز گذشته توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در چهار روز گذشته نیروهای توانمند مرزبانی در ایست و بازررسي 17 شهريور هنگ مرزي تايباد موفق به کشف و ضبط مقدار 11594 لیتر سوخت قاچاق شدند.

سردار ماشاا.. جانثار افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچنین با هوشیاری و دقت بالا در انجام ماموریت های خود توانستند تعداد 44 متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشورمان ایران داشتند را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: ورود بدون اجازه افراد بيگانه به داخل خاک کشورمان که از هويت نامشخصي برخوردار هستند باعث بروز خطرات عديده اجتماعي براي هموطنانمان مي گردد که به حمدلله اقتدار مرزداران خراسان رضوی مانع بزرگي براي ورود اينگونه افراد است.

وی در ادامه همچنین از کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر در روز گذشته خبر داد و تشریح کرد: نيروهاي مقتدر هنگ مرزی تايباد با انجام شگرد و فنون خاص بازرسي توانستند 10 کيلو و 500 گرم مواد افیونی از نوع هروئين فشرده را در پست و کنترل دوغارون از یک دستگاه خودرو که قصد ورود به ایران داشت را کشف و ضبط نمايند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *