میزان نارضایتی مردم از شهرداری باید کاهش یابد

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیشترین نارضایتی مردمی در میان مجموعه دستگاههای استان مربوط به شهرداری است بنابراین کاهش این نارضایتی و جلب اعتماد مردم از موضوعات مهم می باشد.

رمضانعلی فیضی افزود: تکریم شهروندان در راستای ارائه خدمات بهتر و چابک سازی امور از رویکردهای شورای پنجم شهر مشهد است.

وی به وجود مشکلات زیرساختی، کالبدی، اجتماعی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد نیز اشاره و بیان کرد: در صورت فقدان نگاه جامع و همکاری بین بخشی این مشکلات پابرجا خواهد ماند. باید در درجه نخست از گسترش حاشیه شهر جلوگیری کرد و برای تحقق این مهم مردم باید پای کار باشند و به نهادها کمک کنند.

او ادامه داد: مشکلات زیادی در کلانشهر مشهد وجود دارد که یکی از آنها موضوع ترافیک است. در حاشیه شهر خیلی از مشکلات ترافیکی را شناسایی کرده‌ایم. اجرای خطوط قطار شهری مشهد طرحهای خوبی هستند لذا این خطوط به صورت پیرامونی گسترش می یابند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی دیگر از معضلات این کلانهشر وجود تعداد زیاد متکدیان است که باید این معضل نیز با همکاری دستگاههای مربوطه ساماندهی شود. مشهد از وضعیت فرهنگی خوبی برخوردار نیست، حس مشترک مشهدی بودن وجود ندارد و ناهمگونترین شهر کشور به لحاظ فرهنگی است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی شهرداری نیز نیروهایی وارد شده‌اند که تندرو هستند لذا افراطیون هر جا که باشند باید عوض شوند.

فیضی همچنین با تاکید بر لزوم شفاف سازی امور ادامه داد: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازیها باید در اتاق شیشه‌ای و در منظر مردم و خبرنگاران باشد.

 

منبع: ایرنا

image_print
10 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *