سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند یک مجری توانمند در اجرای زیارت گروهی باشد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند یک مجری توانمند در اجرای زیارت گروهی باشد.
محمد حسن واحدی روز چهارشنبه در نشستی با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان افزود: تمام زیر ساخت‌های لازم برای طرح زیارت گروهی مبدا به مبدا آماده است، لکن این طرح در حوزه اجرا و عمل باید متحول گردد.
وی گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته هم اکنون تعداد 9 استان در سطح کشور به عنوان استان‌های زائر فرصت شناسایی شده است.

واحدی در ادامه تصریح کرد: کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان و هندوستان نیز به عنوان مهم ترین کشورهایی که در زمینه اعزام زائر با خراسان رضوی وارد تفاهم شده اند.
معاون استاندار گفت: نخستین هدفی که از اجرای طرح مبدا به مبدا در پی تحقق آن هستیم؛ زیارت آسان و ارزان برای تمام اقشار جامعه است.
واحدی با ابراز امیدواری خاطر نشان کرد: اگر زیارت گروهی به معنای واقعی کلمه در تمام کشور عملیاتی شود، شاهد تحولی عظیم در عرصه اشتغالزایی استان خواهیم بود.
وی طرح زیارتی گردشگری “باهشت” را که از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تدوین و در جلسه ارائه گردید، طرحی مفید و کاربردی خواند و افزود: با توان اجرایی موجود در این سازمان، تحقق زیارت گروهی مبدا به مبدا به معنای حقیقی کلام دور از ذهن نخواهد ماند.
معاون استاندار تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با مسئولیت اداره کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری کار را به صورت سیستماتیک و بهره جستن از توان کارشناسان مجرب و متخصص تا حصول نتیجه دنبال کنند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *