«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در مشهد کلید می‌خورد

در گفت­وگویی که با امیراطهر سهیلی و حسام سامری­‌زاده نویسنده‌های فیلم «زنانی که با گرگ­ها می‌رقصند» داشتم در مورد پروژه و شروع آن پرسیدم. امیر اطهر سهیلی که علاوه بر نویسندگی کار عهده‌­دار کارگردانی فیلم نیز هست، گفت: حدود یک ماه هست که اجرای دکور کار را شروع کرده‌ایم و احتمالا این پروسه دوهفته دیگر طول می‌کشد. بعد از آن تمرین­هایی خواهیم داشت و بعد از آن وارد فاز تصویربرداری می‌شویم.

سهیلی گفت: دکور در پدافند هوایی شرق مشهد در حال اجراست و تمام پروسه تصویربرداری فیلم در مشهد انجام خواهد شد و تهیه کننده فیلم محمدرضا شرف الدین است. سعی شده تا عوامل فیلم به صورت حرفه‌ای باشند و زمان پیش بینی شده برای فیلم حدود 90 دقیقه است.

به گفته کارگردان فیلم تلاش گروه در این است که فیلم برای جشنواره فیلم فجر بخش مسابقه آماده شود. حسام سامری زاده نیز در مورد فیلم گفت: نوشتن فیلم نامه تقریبا از مهرماه سال گذشته شروع شد و تا همین اواخر ادامه داشت. قصه فیلم در سال 67 همزمان با عملیات مرصاد اتفاق می­افتد. با وجود اینکه فیلم در ژانر دفاع مقدس قرار می‌گیرد، در عین حال بازگو کننده‌ یک داستان عاشقانه است.

سامری­زاده افزود: داستان فیلم بازگو کننده زنی است و به خاطر اشتباهی که می‌کند در مخمصه‌ای گرفتار می‌شود و حالا باید تاوان آن اشتباهش را بدهد. وی نیز در مورد عوامل کار گفت: بیشتر عوامل به صورت حرفه‌ای و از تهران هستند و صدابردار، منشی صحنه و طراح صحنه از مشهد خواهند بود. فیلم با بودجه بسیار کم پیش می‌رود و تاکنون تمام مخارج را خودمان متقبل شده­ایم. نسبت البته به خیلی از فیلم‌های سینمایی که ساخته می‌شود بسیار هزینه پایین‌تری دارد.

او تأکید کرد: قبلا فیلم‌های بلند دیگر، تله‌­فیلم و سینمای خانگی ساخته‌ایم ولی این اولین فیلم بلند سینمایی ما خواهد بود. با توجه به این که داستان حول محور یک زن می‌گردد بازیگر اصلی ما نیز یک زن خواهد بود که با یکی از بازیگران مطرح سینما در این مورد صحبت شده و به احتمال زیاد همین شخص در فیلم بازی خواهد کرد که در حال حاضر نمی­توانم نامی از ایشان ببرم. فیلم یک بازیگر دارد و صداها در فیلم به عنوان مکمل استفاده خواهند شد. فیلم فضایی جدید و خاص دارد و امیدواریم که با اقبال مردم مواجه شود. خیلی فاکتورها را در فیلم مدنظر قرار داده­ایم و امیدواریم ثمره خوبی برای ما داشته باشد.

 

حامد دائمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *