مربی مشهدی بالاخره صاحب تیم شد!

هیات مدیره تیم فوتبال آلومینیوم اراک «علی حنطه» را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند.

پس از کش و قوس های فراوانی که در خصوص حضور تیم فوتبال آلومینیوم در فصل جدید رقابت های لیگ یک وجود داشت، سرانجام مسئولین شرکت آلومینیوم تصمیم به ادامه تیم داری گرفتند و حنطه را به عنوان سرمربی جدید مشهدی تیم خود معرفی کردند.

 

  • ناکام بزرگ دوباره در اراک!

حنطه پیش از این نیز در یک مقطع هدایت اراکی ها را بر عهده داشت که شاید مطرح شدن نامش در اراک در مقطع فعلی نیز به ارتباط های او در سال های حضورش در اراک با برخی مسئولین بی ارتباط نباشد. در فصلی که حنطه در اراک از اواسط آن حاضر شد، نماینده استان مرکزی با نام شهرداری در مسابقات حاضر بود و برای صعود به لیگ برتر امید بسیاری داشت اما در پایان در جایگاه چهارم یکی از دو گروه لیگ یک قرار گرفت تا حنطه در آن مقطع نیز سرمربی‌ای ناکام لقب گیرد.

اما جز این موارد، ناکامی های دیگری نیز در پرونده حنطه وجود دارد که انتخاب او را در اراک، با توجه به اینکه این شهر سال ها در اندیشه صعود به لیگ برتر به سر می برد، سوال برانگیز می کند. اراکی ها حالا به سراغ سرمربی ای رفته اند که رد پایش در سقوط تیم ریشه دار ابومسلم از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو دیده می شود و علاوه بر آن در فصولی که به سقوط استقلال اهواز به لیگ های دسته اول و دسته دوم انجامیده نیز در مقطعی سکاندار هدایت این تیم بوده است. به همه این موارد می توان سقوط با راهیان کرمانشاه را نیز اضافه کرد.

 

  • سرمربی‌گری به قیمت آوردن اسپانسر

از اراک خبر می‌رسد که درحالی حنطه با مسئولین باشگاه آلومینیوم به توافق رسیده که قول آوردن اسپانسر داده است و قصد دارد اسپانسر به تیم بیاورد تا کمی اوضاع مالی باشگاه روی روال همیشگی‌اش گام بردارد و علت اصلی مخالفت مرزبان با اراکی‌ها نیز عدم بودجه مناسب برای کار در این تیم بود و خواستار افزایش بودجه این باشگاه جهت حضور پرقدرت تر در لیگ یک بود و براساس اطلاعات رسیده حتی مرزبان صحبتی در خصوص رقم مبلغ قرارداد خود نکرده بود و تنها خواسته اش افزایش بودجه بوده است که این امر محقق نکردید و این گونه تصور می شود که هدف مسئولین اراکی فقط حضور در لیگ یک است، نه رسیدن به لیگ برتر!

 

  • واکنش مرزبان به انتخاب حنطه

«علی‌رضا مرزبان»، سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه می گوید که قراردادی میان او و باشگاه آلومینیوم بسته نشده است.

وب‌سایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک خبری منتشر کرد، مبنی بر اینکه علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است؛ با این حال مرزبان با ابراز بی اطلاعی از این موضوع صحبت کوتاهی در این مورد انجام داد.

مرزبان در این خصوص عنوان کرد: «در حال حاضر من در شهر بوخوم آلمان حضور دارم تا در کنفرانس جهانی فوتبال که به زودی آغاز می شود، شرکت کنم؛ پس از مذاکراتی که با مسئولان آلومینیوم اراک داشتم، دیگر صحبتی بین ما ردو بدل نشده و این مسئله که گفته می شود من با این تیم قرارداد امضاء کردم، حقیقت ندارد.»

سرمربی سابق خونه به خونه و پیکان با اشاره به صحبت هایی که میان او و مدیران باشگاه آلومینیوم اراک انجام شده، اظهار کرد: «در جلسه بحث من این بود که تیمی را بتوانیم سازماندهی کنیم که مردم خوب اراک بتوانند تیم خودشان را در لیگ برتر ببینند. قرار بر این شد که با مسئولان کارخانه صحبت شود و من دیگر از چیزی خبر ندارم. الان هم دیگر دیر شده که من بتوانم کار بزرگی برای مردم اراک انجام دهم که لطف بسیاری طی این مدت به من داشته اند و تقریبا می توانم بگویم این قضیه منتفی است.»

گفتنی است؛ «علی حنطه» در حالی سرمربی تیم اراکی شد که مدت ها بیکار بود و در حال مذاکره با تیم های مختلف لیگی بود!

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *